.

25 nov. 2010

ATENTIE!!! VIN SARBATORILE!!!

Nu va grabiti sa faceti curu' mare la supermarket-uri


Au inceput deja sa apara reclamele si alte vrajeli pentru Sarbatori! Cam tarziu, dar e bine. Spun cam tarziu pentru ca aia mai occidentali ca voi incep de prin septembrie. Adica imediat ce ai terminat banii in vacanta din august incep sa te prosteasca sa strangi lovele pentru minivacantele din decembrie.
A inceput lumea deja sa umble cu tot felul de pachete, pachetele si alte chestii cu funda. Eu va zic sa mai asteptati. Copiii, oricum, stiu ca vine Mos Craciun asa ca nu o sa va deranjeze pana pe 25 decembrie! Eu am luat de mai multe ori teapa si acum m-am invatat: in ultima zi frate... Mai mult! In ultima zi, pe 24, dar seara! Sa lase pretul atat de jos incat sa nu se mai poata ridica... STOP! Deja cred ca unii sunt rosii de furie, iar altii nici macar nu au mai rezistat pana in acest moment si au fugit deja sa ma caute prin parcare. Am zis stop! Eu nu ma refer la copiii, nevasta sau sotul, sau alte rude de gradul 1 (hai si cativa doi)... eu vorbesc de la gradu' 2 (aia mai asa) incolo frate. Pai doar nu sunteti nebuni sa asteptati ultima zi pentru cei dragi! Pai nu mai gasiti decat naspeturi fratilor. Da lumea buluc prin rafturi cu viteza luminii pana atunci...
Deci, acum ca ati priceput la ce ma refer, nu ramane decat sa-mi urmati sfatul. Daca asteptati pana in ultima zi veti cumpara niste chestii super naspa, dar super ieftine, pentru tot felul de amici, colegi de munca si chiar sefi. Pai ce iti poate aduce Mos Craciun mai frumos decat fata sefului care priveste cu ochii inchisi pe jumatate porcaria pe care i-ai cumparat-o impreuna cu cei 10 colegi din birou... Eu m-am distrat copios cu un ex boss de-al meu, caruia i-am luat o panarama de vin frantuzesc de la o vinarie din asta de cartier, dar care avea o eticheta din hartie mai naspa asa... ziceai ca e de vreo 50 de ani! Sticla am lut-o in doi cu 9 euro si i-am dus-o lu' boss'u de care stiam sigur ca e doar tare in gura ca se pricepe la vinuri. Evident ala la inceput s-a uitat mai nasol la noi (mai ales ca asta e prima reactie fata de strainii care fac cadouri) dar pana la urma l-a prostit eticheta aia nasoala... A recunoscut ca nu a auzit de acest tip de vin, dar cu siguranta este un vin de calitate! Expert da-l dreacu'!
Si cam asta cu aceste cadouri! Stati atenti, nu cheltuiti banii pe toata lumea ca nu se stie! De obicei ala care a primit cel mai frumos cadou va haleste zilele dupa aia... Vorba aia: si vinului bun i se duce efectul dimineata...
Ah si mai era ceva! Incercati, pentru cei cu adevarat dragi voua, sa nu cumparati lucruri chinezesti! Macar incercati! Sunt naspa si sunt facute de muncitori platiti cu mai putin de 1 euro pe zi... De exemplu daca sotia (sau sotul) va cere un IPhone sa-i spuneti asa: Iubire am vrut sa-ti iau un Iphone, dar Capsunarul m-a sfatuit sa nu o fac!
P.S.: Daca va intreaba cine e Capsunarul... ia gata bai ca doar nu o sa va zic eu ce sa faceti de Craciun...

2 comentarii:

  1. .. cel mai bine e sa pleci in voiaj de sarbatori sa scapi de stresul asta al "cadoului" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da... e o solutie... dar dupa aceea te intorci si nu poti veni cu mana goala:)))))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!