.

18 nov. 2010

Capsunarul si primarul

Constanta-Navodari si invers

Nu o mai lungesc ca e foarte urgenta treaba... Fac un apel la domnu' primar care este intre Constanta si Navodari sa puna vreo 2-3 sute de lumini pe drumul care leaga aceste doua orase... Nu o zic pentru mine pentru ca eu am inca vederea buna... ca dovada alaltaieri seara am evitat sa iau o femeie cu noi (desi mai aveam loc) si ieri seara am evitat conceptia unui nou tip de masina (prin imperecherea botului de Nissan cu un cur de Dacie papuc aflat in pana pe juma' de banda).

Sa ne intelegem bine! Eu nu am nimic nici cu primaru' de la asa nici cu cel de la asa! Nu! Eu fac doar un apel la primaru' care este intre asa si asa sa puna bec. Macar la cele cateva treceri de pietoni. Nu de alta dar lumea chiar trece pe acolo pentru ca se crede in siguranta.
In incheiere, fara nici o aluzie publicitara, doresc sa multumesc restaurantului cu nume de scoica pentru oaza de lumina aflata exact la mijlocul drumului... Cand ochiul incepe sa oboseasca dupa pierderea luminii din Mamaia, hop mai iei o portie de "becuri" de la restaurant care te tine pana la iesirea din bezna (pe la tabara de copii daca mai este).
Ca sa va demonstrez ca nu e reclama va zic imediat ca nu imi place pizza lor... dar stiu ca voua da!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!