.

26 nov. 2010

Capsunarul si presa libera

@Reporteri fara frontiere: hai sictir!

Am citit, fara sa vreau, raportul lu' astia de la Reporteri fara Frontiere (http://en.rsf.org) unde scrie ca Romania se afla pe locul 53 in ceea ce priveste libertatea lu' Mircea Badea. Sau a presei in general daca nu va convine... dar eu cred ca Mircea Badea e toata presa... poate chiar toata Romania... Deci, ca sa nu o mai lungim, Mircea Badea e pe locul 53. Gata!
Bai nene, pentru mine nu e o chestie rea sa fie Romania pe locul 53 la libertate de presa, dar poate o mica problema ar fi faptul ca e in scadere! O alta mica problema este ca nu inteleg ce rahat de presa are Luxembourg (locu' 15) sau Malta (locu' 16) la 30 de locuitori cat au impreuna... o si mai mica problema este aceea ca Nord Coreea (177) e penultima in clasament si nu ultima (deci exista un procent de presa libera pe acolo de care nu stie guvernu', dar stiu astia!). Deci astea au fost micile probleme!
Da, bai fratele meu! Bai surioara mea! Bai Mircea Badea! Da e o problema maaaaaaare maaaaaare care se vede pe tabela! Chiar nu o vede nimeni? Ia uitati-va mai atent cine se afla la pozitia nr. 50!!! Nu vad eu bine? Scrie Italia? Moaaaaahahahahahaha! Italia? Pai bai fratilor Italia la libertatea presei, in mod normal, ar trebui sa stea pe langa Coreea de Nord frate! Pai aia doar ce l-au blocat pe Santoro de la Annozero (Rai2) pentru a 'nspea oara anul acesta! Aia e tara unde COMICUL Beppe Grillo e interzis, de prin 1993, la orice televiziune... chiar si la cele unde nu e nevoie sa fie interzis! Un altul e Luttazzi, alt comic! Un altul e scriitorul, ziaristul si omul de televiziune Enzo Biagi (om de televiziune pana in 2002 cand Berlusconi l-a lucrat). Un altu' a zis ceva de rau de Milan la o emisiune de sport si nu l-a mai vazut nimeni pe sticla! Pai Italia frate, unde 4 sferturi din mass-media apartine lui Berlusconi, e libertate de presa de locul 50? Inaintea Romaniei? Hai sa fim seriosi...
Pai bai nea Mircea, bai nea Ciutacu, aflati mai bine cine e la reporterii aia fara frontiere si explicati-le cum stau treburile. Sa puna frate Romania macar peste Italia daca nu mai sus... Sa le spuneti ca a zis Capsunarul, ca voi doi, in Italia, nu apareati la TV nici macar la inchiderea editiei... In Italia, voi doi, nu numai ca va luati 60 de miliarde de euro de amenda, dar va astepta si careva cand mergeati spre Pub, la bere! Si daca nu va prindeau, sigur berea era naspa...
Ba fratilor, singura smecherie pentru care Romania e pe locul 53 este aceea ca voi ati dus-o acolo... In Romania presa e atat de libera incat e super usor de manipulat! Poate daca era mai ocupata era mai bine! Eu unul la televizor nu mai uit la Badea pentru ca stiu de cine vorbeste de rau! Si mai stiu si ca de bine o sa-l vorbeasca intotdeauna pe sef-su! Pai si atunci ce sa vad si ce sa aud? Ca eu am trait si atunci cand sef-su era naspa si celalalt era baiat bun! Dar asta nu schimba cu nimic faptul ca, in realitate, libertatea presei in Romania nu se afla pe locul 53. Se afla mult mai sus! Nu prea sus, dar mult mai sus decat acum si oricum peste Italia!
Si daca Romania e sub Italia pe bune atunci vreau ca, imediat, sa fie retrasa licenta lu' Antena 3, sa fie obscurat blogu' lu Ciutacu, si Badea sa fie batut in fiecare zi cu propriile arme din dotare! Si atunci o sa recunosc faptul ca Reporterii fara Frontiere (sanchi) au dreptate, inchid si eu blogu' asta, si ma duc inapoi in Italia! Poate acolo e mai multa libertate de presa si nu am inteles eu... desi vorbesc foarte bine italiana...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!