.

17 nov. 2010

Capsunarul are invitati

ASTAZI: NEVASTA-MEA! (titlul original schimbat fara stirea autoarei...)

"Be your own make up artist!" Acesta este sloganul uneia dintre cele mai renumite companii de cosmetice profesionale din Italia. Nu stiu cum vi se pare voua, dar pentru mine a sunat destul de incitant pentru a accesa site-ul cu pricina si a-l adauga la locul de onoare ("bookmarks") alaturi de preferatele mele, make up tutorials. Si ca tot veni vorba de ele, acum aproximativ un an imi intrase mie in cap ideea de a ma inscrie la academia de machiaj profesional de la Roma. M-am interesat si am aflat ca dureaza 3 ani, costa in jur de 4000 de euro anul si frecventa este obligatorie. Ideea m-a parasit instantaneu, dar a ramas pasiunea pentru aceasta arta si fara sa am vreo pregatire speciala in domeniu, am incercat sa-i deslusesc singura secretele. Cum machiajul pentru mine reprezinta un accesoriu indispensabil si foarte delicat, am cautat "raspunsuri" si am gasit foarte multe prin intermediul YouTube.com. Am inteles ca, avand notiuni de baza si folosind produse profesionale, sloganul "Be your own make up artist!" poate deveni realitate. Da, produse profesionale. Pare costisior, dar nu este. Din demonstratiile facute de make up artisti adevarati pe YouTube am invatat tot ceea ce trebuie sa fac si tot ceea ce trebuie sa folosesc ca rezultatul sa fie cat mai satisfacator. Prin intermediul lor am aflat ca exista produse cosmetice profesionale accesibile si unui buzunar modest. Truccominerale, Benefit, Make Up For Ever, M.A.C., Sigma si, de ce nu, chiar Kiko sunt doar unele dintre marcile preferate ale make up artistilor.
Ca sa va conving, o sa va dau cateva exemple de produse si preturi:
Fard de pleoape "Truccominerale" 5,53 euro (produsele de la Truccominerale sunt foarte renumite pentru compozitia lor 100% culoare - alcatuita doar din pigment, acopera foarte bine, dureaza o zi intreaga si fara apa termala, 100% naturala (pe bune), 100% ecobio, si multi alti 100%... si daca nu credeti, accesati site-ul www.truccominerale.it si apoi urmariti demonstratii facute cu produsele lor. Eu le-am incercat si sunt fenomenale;
Lip shaper "Benefit" 14 dolari, un set ce cuprinde un creion dublu si un aplicator cu dubla functie (pe www.benefitcosmetics.com gasiti si o mica demonstratie despre cum se aplica);
Acqua eyes "Make Up For Ever" 15,50 euro - eyepencil 3 in 1 (eyepencil, fard sau liner rezistent la apa);
Lipmix "M.A.C." 14,50 dolari - high shine gloss;
Renumitul Blending E25 Pro Brush de la "Sigma" 8,99 lire sterline - folosit in 90% din demonstratiile de pe YouTube pentru a crea efectul de umbra;
Mascara waterproof "Kiko" 5,90 euro - o marca destul de modesta ca "nume", dar unele produse vi le recomand pentru ca depasesc cu mult calitatea altora mai cunoscute.
Astept ziua in care o sa gasesc un tutorial autohton facut de profesionisti fara Avon, Olay, Amway, Seventeen si alte produse de supermercat. Sau mai bine spus astept ziua in care voi gasi un tutorial. Faceti si voi diferenta intre cele doua:
http://www.youtube.com/watch?v=IqBFPHKDiEI&feature=related - oricum felicitari pentru initiativa
si
http://www.youtube.com/watch?v=UuKfOEHf0aM - canalul meu preferat. Complimente Giulianei!
Sa fiti iubite!
Laura

4 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!