.

20 apr. 2012

Căpșunarul și Dumnezeu

M-a sunat...

- (Voce masculină subțire, subțire) Alo, bună ziua, acceptați o convorbire cu taxă inversă?
- ... Da! Dar de unde?
- (Voce masculină subțire, subțire) Dom'le, acceptați sau nu acceptați? Ce tot atâta...
- Bine dom'le, accept, dacă mă iei așa...
- (Voce masculină subțire, subțire, îndepărtând receptorul de la gură) Iaute al dreacu ce mă ia el pe mine la întrebări atâta... Fira... (intră muzică, melodia aia cu Noooooosa, noooooosa... oribilă!)

- (Voce feminină) Bună ziua!
- Bună ziua, cine e?
- Sunt Dumnezeu!
- Da, bine, și eu sunt sfântul Petru... Hai dom'le terminați cu prostiile! Nu vreau să trimit nici un fel de SMS!
- Ce SMS?
 - Nu sunteți de la Cosmote? Că de două săptămâni îmi dau ăștia toată ziua mesaje că să trimit SMS să câștig 40.000 de euro și nu mai știu ce!
- Nu, nu sunt de la Cosmote! Sunt Dumnezeu!
- Păi dacă ești Dumnezeu de ce dai telefon cu taxă inversă?
- Păi eu sunt Dumnezeu, nu am bani să plătesc pentru telefon, nu am card sau abonament...
- Bine că ne-ai dat nouă să avem... Bănuiesc că nici SMS nu trebuie să trimiți ca să câștigi ceva!
- Nu, nu trebuie... Ești amuzant, mă faci să râd!
- Da? Eh, asta trebuie să mi-o trec în CV! L-am făcut să râdă pe Dumnezeu! Da' de ce m-ai sunat?
- Pentru că am auzit că nu crezi în mine!
- Păi nu cred!
- Păi de aia te-am sunat, ca să-ți confirm existența mea!
- Ha, ha, ha! Acuma tu mă faci să râd! Trebuie să-ți treci și tu în CV asta!
- De ce te fac să râzi? Alții ar da bani ca să știe că exist! Tu ai șansa să le spui tuturor nu numai că exist, dar chiar și că ai vorbit cu mine personal!
- Eu nu vreau să te jignesc pentru că-mi pari, după voce, o tipă ok! Dar, dacă chiar ești Dumnezeu, de când n-ai mai trecut pe la noi?
- E ceva timp, de ce?
- Păi se vede! Pe Pământ avem o problemă cu ăștia care zic că au vorbit cu Dumnezeu! Cu ăia care zic că l-au și văzut avem o problemă chiar și mai mare!!! O cam termină pe la balamuc ăștia... Spitalul 9... Ai idee?
- Bănuiesc... Dar de ce? Nu mai crede lumea în mine? Nu mai există credincioși?
- Ba daaa! Tocmai aia e problema, paradoxul ca să zic așa. Toată lumea crede, dar dacă le zice unu' că te-a văzut sau a vorbit cu tine îl iau toți la mijto! Iar dacă insistă termină unde-ți spuneam mai sus!
- Înțeleg... Dar tu cum de nu crezi în mine?
- Nu m-am gândit niciodată la motiv... Nu cred așa, pur și simplu!
- Acum, că ai vorbit cu mine la telefon, crezi?
- Sincer eu cred că ești de la Cosmote, dar pentru că ai vocea asta nu vreau să-ți închid telefonul sau să te jignesc...
- Nu, nu sunt de la Cosmote. Dacă eram de la Cosmote te mai sunam cu taxă inversă?
- Mda... Și asta e o chestie. Ăia au sute de mii de minute...
- Păi vezi!?
- Bine fată, te cred atunci! Vrei să cred în tine de azi, sau să'ncep de mîine?
- De când vrei tu, de când simți...
- Hai de mâine că azi mai am niște treabă... Da', auzi, poți să faci o minune ceva? Știi cum e, ca să-mi confirmi într-un fel că...
- Păi trebuie să crezi fără să cercetezi! Dar hai, bine, pentru că ai fost simpatic spune ce minune vrei.
- Nu atât pentru mine, dar am multe cunoștințe care nu mai vor ziua de luni! Uite, fă să dispară ziua de luni, de exemplu.
- Păi și ce zi să pun în loc? 
- Nu știu... Nu mai pune! Să fie direct marți! 
- O să mă gândesc la câteva variante deși nu-mi place propunerea ta. La urma urmei eu exist în conștiința colectivă tocmai pentru cele 7 zile... Nu știu dacă știi cu 6 zile și una de odihnă...
- Da, da, știu cu facerea lumii, cu toate prostiile... Știu, știu.
- Păi de mâine să nu mai spui că sunt prostii dacă începi să crezi în mine! Ok?
- Ah, da, scuze, ok!
- Bine, te las acum. Ai grijă de tine!
- Cum adică? Aha, deci ești de la Cosmote până la urmă! 
- Nu, de ce? Iar începi!?
- Păi nu ai cum să fii Dumnezeu după ce mi-ai zis acum!
- Ce ți-am zis?
- Că să am grijă de mine! Păi, dacă cred în tine nu trebuie să ai tu grijă de mine?
- Păi ai zis că de mâine crezi, că azi ai niște treabă! Până mâine să ai grijă de tine, de mâine am eu!
- Ah, scuză-mă, ok! Atunci ce să zic, o zi bună și Doamne'ajută!
- De mâine! De mâine zici Doamne'ajută!
- Așa, de mâine, de mâine... Scuze!

P.S.: Dacă vă sună să nu-i închideți! Are o voce...

3 comentarii:

  1. tare postarea, m-am distrat teribil, oare ce se va intampla cu ziua de luni? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @bibicrau: nimic! i-am zis la mijto că o să cred de mâine:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ziua de luni e ok, atunci ma odihneam si eu :(
    Da Doamne sa fie de la Cosmote :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!