.

24 apr. 2012

Căpșunarul și apelul

Vreau să plec din PDL!

Fac un apel la toate forțele politice care sunt ele forțoase să mă ia și pe mine! Vreau și eu să plec din PDL, dar nu știu unde! Orientați-mă și pe mine repede, până nu se desființează PDL-ul și rămân dreacu fără partid! Vă rog frumos mai repede, că uite, au început să plece și ăia cu lovele din partid! Hai dom'le, ce dreacu, unde să plec și eu? Nu se poate să rămân unicul neplecat din PDL! Alooooo, USL, PPDD, PNG, PRM, Ecologiștiiiiii! Hai, că de când eram mic eram ecologist! Făceam pipi la copac, asta nu înseamnă că iubești natura?
Nimic? Nu răspunde nimeni? O să rămân doar eu?! O să rămân singur în PDL? Nimeni nu mă vrea? M-am întristat... Asta e, trebuie să mă resemnez la gândul că... Hopa, ia stai așa! Păi dacă pleacă toți, toate funcțiile de conducere rămân libere! Hehehe, stai așa că nu-i așa! Iaute frate, nu m-am gândit! Pot să mă fac vice... Dar ce zic eu vice, pot să mă fac președinte nene! Pot să devin președintele PDL-ului!!! Mwwwwuooahahahaha! Băh ce prostie era să fac! Să plec din partidul în care am șansa să mă fac ce vreau eu! Păi vă dați seama cum o să fie? O să mă fac președinte, o să trec în opoziție, o să mă invite toată ziua să halesc borș la Antena 3... Nu, la Antena 3 nu, că ăia devin televiziunea puterii! La Speranța TV o să mă vedeți, că poate doar la ăia o să mai aibă voie să vorbească ăștia de la PDL! Am greșit, nu ăștia! Eu adică, că o să fiu numai eu la PDL și o să mă invite numai pe mine! O să fie mai greu cu cotizația, că trebuie să dau pentru toți ăia care pleacă, dar, la urma urmei ce pulii mei, dacă mă fac președinte o să hotărăsc să nu se mai plătească nici cotizație. 

P.S.: Eu am glumit acuma, n-o luați și voi în serios! Chiar nu mai știți și voi de glumă. Nu mă fac, băh, președinte! Mă fac vice...

7 comentarii:

  1. :)))
    Excelenta strategia!Urmeaza-o!:
    P

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureaza doar patru ani :)
    Scoate literele alea naspa la comentarii, ca am un robot ce iubeste dar si citeste, asa ca sunt degeaba, doar sa enerveze comentatori fideli :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu uiti sa te premiezi in calitate de primvice, viceprim sau primprim :) prima de Craciun, Paste si Ziua Marinarului sa fie de suta la suta din salariul maxim pe economie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Un pas mare :)
    Incepe sezonul la capsuni :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!