.

27 apr. 2012

Căpșunarul și curva

E normal să nu iubești o curvă

Păi să fim serioși acuma! Tu poți să te duci la nevastă-ta, sau la bărbatu-ta să-i spui niște chestii după care să-i zici mai târziu că nu mai e așa? Adică există și divorțuri, nu zic nu, dar după ce doi oameni se separă mai stau și ei o perioadă singuri, să-și revină cum ar veni. Măcar de ochii lumii și tot procedează așa. Chiar și ăia care-și lasă jumatea pentru altă jumate tot nu se duc direct să se mărite cu ăla sau aia, în funcție de caz. Stau cu jumatea cealaltă, dar nunta o fac mai târziu, să se mai vindece rănile...

La curve nu e valabil! Curva azi îți spune că te iubește, că ești cel mai minunat, că ești visul de-o viață, după care, imediat după, te scuipă-n ochi și te lasă și fără bani. Te poate scuipa după 2 minute sau după 8 ore, depinde fiecare cât e de potent sau nu. Curva poate sta și câteva zile, săptămâni, luni și chiar ani cu tine, dar e exact ca în filmul ăla cu Julia Roberts: trebuie să ai mulți bani! Dacă ai mulți bani și îi cumperi curvei de toate stă cu tine cât vrei tu.

Acum se pune problema de ce merg totuți oamenii la curve? Se știe că sunt curve și că nu vor decât bani, bani pentru care sunt dispuse să facă orice. Să nu creadă cineva că curvele sunt doar la feminin! Nuuuu, există și la masculin, poftim, să le zic curvi ca să se-nțeleagă. Deci există curve și curvi la care oamenii merg non stop. Există chiar oameni la casa lor, cu familie, cu tot ce le trebuie care merg la curve sau la curvi!  De ce? Nu se știe! Probabil pentru că o curvă sau un curv sunt dispuși la orice pentru un pumn de mărunt? Sau pentru că au vreo artă din asta ascunsă care te fac să te simți bine, sau cel puțin să ai impresia asta? Nimeni nu poate explica deși se fac tot felul de emisiuni la TV, la Radio, se scrie în ziar, se dă pe net... Analiștii, neanaliștii, analii, toată lumea încearcă să explice ce și cum, dar degeaba... Asta e. Curvele și curvii vor exista întotdeauna și la fel de întotdeauna cineva va cădea în plasa lor...

Ce? Ce am cu curvele? Absolut nimic! Mie să nu-mi placă sexul? Vai de mine, nu mă cunoști înseamnă. Îmi place, cum să nu-mi placă. Și, la urma urmei, cea mai veche meserie din lume trebuie respectată măcar pentru chestia asta. Citește mai atent și vei vedea că nu am absolut nimic împotriva activităților sexuale de orice tip. Să facă fiecare ce vrea cu organele sale, să le bage unde vrea sau să și le bage unde vrea. Nu mă interesează... Eu mă refeream la politică și la politicieni! Scuze, dar la urma urmei nu e vina mea că lumea asociază politica cu o meserie și cu niște persoane atât de minunate precum curvele! Și curvii, poftim!

P.S.: Respect curvele pentru o singură chestie: pentru că recunosc că sunt, spre deosebire de zdrențele alea care nu numai că nu recunosc, dar mai și plâng și fac scene de doi bani... Hai că mă doare burta, mă duc la spital...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!