21 apr. 2012

Căpșunarul și argumentul

Hai să ne-ntrebăm pe... voi

Nu mai ai nici-o șansă. Este absolut inutil să mai încerci să deschizi o discuție serioasă, bazată pe un minim de argument. Măcar un centimetru de argument, ceva... Nimic! S-a terminat. Nu mă credeți? Păi hai să luăm orice exemplu vreți voi! Vreți să luăm orice exemplu? Bun, să luăm... Politică!
 
Întrebător: Vă pleacă oamenii din PDL! Considerați că este o problemă...
Răspunzător: Nuuuuu, nu este nici-un fel de problemă! Și UNPR s-a format din plecați, mai pleacă și de la USL câte unul! Și ca să nu mai vorbim în trecut...
Întrebător: Bine, dar noi discutăm efectiv de PDL.
Răspunzător: Da, am înțeles, dar uitați-vă că și în străinătate se întâmplă la fel! Totuși traseismul nu l-am inventat noi... Să fim serioși!
Nu sunteți convinși încă? Hai să luăm un alt exemplu!
Întrebător: Domnule primar, de ce nu asfaltați străzile când știm că s-au împrumutat câteva zeci de milioane de euro pentru asta?
Răspunzător: Păi s-au pus plombe, s-au...
Întrebător: Păi banii nu erau pentru plombe, erau pentru asfaltare...
Răspunzător: Nici vechiul primar nu a asfaltat! Eu încă am făcut ceva față de ceilalți! Am pus becuri, am dat ajutoare la săraci!
Întrebător: Dar noi discutăm despre asfalt, nu despre becuri sau despre ce au făcut alți primari...
Răspunzător: Păi de ce să nu discutăm? Ia să mergeți în alte județe să vedeți cât de prost stau alții!!

Bine, dialogurile sunt inventate, dar bănuiesc că ați prins ideea... N-ați prins-o?
Întrebător: De ce nu ați prins ideea?
Răspunzător: Păi nici alții nu au prins-o!
Întrebător: Păi eu vă întreb pe voi de ce n-ați prins-o!
Răspunzător: Păi nu am prins-o pentru că... Uite, nici ăia în străinătate nu au prins-o!

P.S.: E inutil, vă zic io. Și afară era la fel. Îmi aduc aminte că începuseră cretinii ăia în Italia să scumpească benzina și motorina de câte 2 ori pe săptămână. L-au întrebat pe unu' de ce se scumpește în halul ăsta? A început ăla s-o dea în spume, că bla bla, că nu știu ce, până la urmă să răspundă că și în Franța s-a scumpit! De parcă l-a întrebat cineva de Franța pe el! Chiar atunci plecam în Spania cu mașina și ne-am oprit și în Franța. Normal că benzina în Franța era mai ieftină, dar oricum o scumpiseră și ei. Cred că e inutil să vă mai spun ce le răspundeau în Franța la întrebarea de ce au scumpit benzina... Normal:))) "Și în Italia s-a scumpit! E mai scumpă ca la noi!"