9 apr. 2012

Căpșunarul și vânzarea de mașini

Interviu imaginar, dar cât se poate de realistic!

- Alo, bună ziua, mai aveți mașina la vânzare?
- Da, este!
- Aha... Deci este! Ce vreau să vă spun... Din ce an este?
- Din 99!
- Aha, din 99... Bun! E diesel?
- Da, diesel!
- Aha, diesel deci! Motorul e de 2500?
- Da, de 2500!
- Aha, deci e de 2500... Bun! Merge bine, ceva probleme?
- Nuuu, merge bine! E mașină bună!
- Aha... E bună, nu are probleme... Unic proprietar?
- Unic proprietar? Nu, nu unic proprietar! A mai avut unul sau doi unici proprietari, dar foarte puțin au mers, foarte puțin...
- Ahaaaaa, deci a mai avut doi! Eh, asta nu e prea bine! Mașinile de genul ăsta cu mai mulți proprietari... Nu e un lucru bun! Câți kilometri are la bord?
- Păi vreo 180000...
- O sutăăăăă op'zeci de miiiiiii? Vai de mine, dar unde a făcut mașina asta atâta drum? Păi cred că sunt o grămadă de făcut la ea!
- Păi i-am schimbat eu pompă...
- Da, păi mi se pare și normal! La câți kilometri are cred că mai e de schimbat o grămadă! Și câți bani vrei domnule pe mașină?
- Păi vreau douămiicincisu....
- Doăăăăămiiiiicincisu... Hai dom'le că exagerezi! Păi doar ce mi-ai spus că a avut o grămadă de proprietari, că trebuie schimbată pompa, cine mai știe ce trebuie schimbat...
- Pompa i-am schimbat-o!
- Lasă domnule pompa, că cine știe ce mai are ea de... Uite cum facem, eu îți dau 1500 pe mașină și o iau! Banu' jos! Eh, ce zici?
- ...
- Ia zi, facem târgul?
- Nu! M-am răzgândit! Vreau 500000 de euro pe mașină!
- Cuuuuuum? Hai dom'le, lasă glumele! Ha, ha, ha... Hai, îți dau o mie jumate și face afacerea!
- Nu dom'le! Nu o facem! Vreau 500000 de euro pe mașină! Nici mai mult, nici mai puțin! Ultimul preț!
- Păi cum... Cum domnule să ceri atâția bani?
- Păi de ce să nu cer? Păi ia calculează dumneata câți bani s-au băgat în mașina asta din 1999 până astăzi! Motorină, asigurări, impozite, taxe de drum, ulei, becuri arse înlocuite, o grămadă de brăduți din ăia care miros frumos, spălări exterioare, spălări interioare, polish-ări, ceară, negru pentru cauciucuri, taxă de pod, piese, lichid de frână etc! Păi încă e preț bun la banii ăștia! Eu zic să te grăbești, pentru că e posibil ca vreunul dintre foștii proprietari să fi făcut și vreo ceva prin mașină cu vreun curvete! Și dacă mai bag și banii pe care i-a dat lu' aia pentru prestație crește și mai mult prețul! Deci, te-ai hotărât? Aloo, mai ești? Alooo... Nu mai ești? Ai închis în pizda mă-tii...

P.S.: Vând mașină pe motorină, motor în stare bună, 19...