.

9 apr. 2012

Căpșunarul și vânzarea de mașini

Interviu imaginar, dar cât se poate de realistic!

- Alo, bună ziua, mai aveți mașina la vânzare?
- Da, este!
- Aha... Deci este! Ce vreau să vă spun... Din ce an este?
- Din 99!
- Aha, din 99... Bun! E diesel?
- Da, diesel!
- Aha, diesel deci! Motorul e de 2500?
- Da, de 2500!
- Aha, deci e de 2500... Bun! Merge bine, ceva probleme?
- Nuuu, merge bine! E mașină bună!
- Aha... E bună, nu are probleme... Unic proprietar?
- Unic proprietar? Nu, nu unic proprietar! A mai avut unul sau doi unici proprietari, dar foarte puțin au mers, foarte puțin...
- Ahaaaaa, deci a mai avut doi! Eh, asta nu e prea bine! Mașinile de genul ăsta cu mai mulți proprietari... Nu e un lucru bun! Câți kilometri are la bord?
- Păi vreo 180000...
- O sutăăăăă op'zeci de miiiiiii? Vai de mine, dar unde a făcut mașina asta atâta drum? Păi cred că sunt o grămadă de făcut la ea!
- Păi i-am schimbat eu pompă...
- Da, păi mi se pare și normal! La câți kilometri are cred că mai e de schimbat o grămadă! Și câți bani vrei domnule pe mașină?
- Păi vreau douămiicincisu....
- Doăăăăămiiiiicincisu... Hai dom'le că exagerezi! Păi doar ce mi-ai spus că a avut o grămadă de proprietari, că trebuie schimbată pompa, cine mai știe ce trebuie schimbat...
- Pompa i-am schimbat-o!
- Lasă domnule pompa, că cine știe ce mai are ea de... Uite cum facem, eu îți dau 1500 pe mașină și o iau! Banu' jos! Eh, ce zici?
- ...
- Ia zi, facem târgul?
- Nu! M-am răzgândit! Vreau 500000 de euro pe mașină!
- Cuuuuuum? Hai dom'le, lasă glumele! Ha, ha, ha... Hai, îți dau o mie jumate și face afacerea!
- Nu dom'le! Nu o facem! Vreau 500000 de euro pe mașină! Nici mai mult, nici mai puțin! Ultimul preț!
- Păi cum... Cum domnule să ceri atâția bani?
- Păi de ce să nu cer? Păi ia calculează dumneata câți bani s-au băgat în mașina asta din 1999 până astăzi! Motorină, asigurări, impozite, taxe de drum, ulei, becuri arse înlocuite, o grămadă de brăduți din ăia care miros frumos, spălări exterioare, spălări interioare, polish-ări, ceară, negru pentru cauciucuri, taxă de pod, piese, lichid de frână etc! Păi încă e preț bun la banii ăștia! Eu zic să te grăbești, pentru că e posibil ca vreunul dintre foștii proprietari să fi făcut și vreo ceva prin mașină cu vreun curvete! Și dacă mai bag și banii pe care i-a dat lu' aia pentru prestație crește și mai mult prețul! Deci, te-ai hotărât? Aloo, mai ești? Alooo... Nu mai ești? Ai închis în pizda mă-tii...

P.S.: Vând mașină pe motorină, motor în stare bună, 19...

2 comentarii:

  1. No offense dar lumea o-ncearca, daca merge ........ merge ! El doar iti face o propunere pe care nu te obliga nimeni sa o accepti. Cu siguranta ca te va agasa pana iti va afla "ultimul pret", de aceea te suna de cinci zeci de mii de ori de pe alte numere, folosind alt accent, tocmai ca sa vada cat de disperat esti sa-ti vinzi tinicheaua.Succes cu vanzarea !!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici-un fel de offence, dar trebuie să recunosc că mă seacă "specialiștii" care trag de tine să lași 80% din preț pe motiv că un lucru are aia sau aia... dacă un lucru e atât de varză de ce-l mai cumperi în cazul ăsta? cu atât mai mult cu cât te pricepi:) eu nu vând nimic, dar așa ca chestie...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!