.

30 mar. 2012

Căpșunarul și Recover

Sunt la Recover după ce am fost aseară la Club Phoenix

V-am zis că joi mergem la Club Phoenix la concert cu Recover? Nu v-am zis? Eh, vă zic acum! Am fost aseară la clubul Phoenix, un club mai mult decât cunoscut în Constanța așa că nu mai stau să vă explic ce și cum. Vreți să vă explic? Da? Păi vă zic doar atât: în seara asta e Baniciu cu Leo Iorga și Pacifica. Eu la Phoenix i-am văzut și pe Baniciu și pe Alifantis și pe Andrieș și pe Pitiș și pe Taxi și pe alții etc.
Aseară i-am văzut și pe Recover! Adică Cristi Becker, Micu (John) Ionuț, Ștefan (Fane) Crăciun, Sebastian Mitri, Marian Orlando Dincă și Puiu Mircea. La masă am stat cu Mirela, Laura, Corneliu Stroe, domnul Porumb și Andi care mai venea, mai pleca, iar venea, iar pleca. Cu Nicu, care a stat mai mult la bar, am terminat lista cu nume! Mai era o grămadă de lume, dar de unde să știu cum se numeau... Dar, dacă vreți, pot să mă interesez cum îi cheamă pe fiecare și vă scriu un email!
Bunnnn! Ce să vă spun?! Am făcut eu niște poze, niște video, dar evident că n-a ieșit nimic. La poze n-am pus bine rotița aia (e o rotiță care se învârte și are niște semne ciudate!), iar la video am ținut degetul pe microfon, lucru pe care l-am aflat doar după ce am ajuns acasă. Sau, mai bine zis, asta cred eu că s-a'ntâmplat pentru că prea aiurea se aude! Pe aparat am dat o sacoșă de bani așa că prefer să cred că nu știu eu să-l folosesc decât să fie el depășit. Dar nu-i problemă, pentru cine nu înțelege nimic din poze și din video, dar vrea să înțeleagă ce cântă Recover să vină în seara asta la Arthur Pub, pe Mamaia 155, peste drum de Universitatea Ovidius. Iar muzică, iar bere, iar lume... Și eu zic să veniți ca să nu mai stau eu mâine să vă scriu iar o grămadă de nume...
La masă cu de la dreapta la stânga: Laura (Mâțoi), Micu (John) Ionuț, Mirela (Miri), domnul Porumb (domnu' Porumb) și Corneliu Stroe (Corneliu Stroe)! Unde sunt eu? Păi nu mă vedeți? Cum nu?! Eu fac poza, băh!
Recover cântând...
... oamenii dansând! Iaute ce-mi arată cu degetul! Acum am văzut!!! Păi băăăăăh...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!