.

22 mar. 2012

Căpșunarul și evenimentul

10 OAMENI NONVALOARE DIN CONSTANȚA

După succesul înregistrat de ediția cu numărul 2 a extraordinarului eveniment 10 OAMENI DE VALOARE, organizat la Constanța de către Asociatia "Clubul Isis" și susținut de Spitalul Privat Isis, m-am gândit imediat că e timpul pentru ediția cu numărul 1 a neextraordinarului eveniment 10 OAMENI NONVALOARE DIN CONSTANȚA. Organizat de mine (pe Facebook... deocamdată) și nesprijinit de absolut nimeni (până acum) evenimentul se bucură de participarea a... 4 constănțeni, refuzul a 3 dintre ei și unul poate o să participe (pănă la acestă oră, adică 11.00).

Pentru a respecta tradiția, voi încerca să găsesc și un sponsor pentru acest eveniment, iar dacă un spital a sponsorizat Oameni de valoare atunci tot la un spital m-am gândit să sponsorizeze și Oameni nonvaloare: Spitalul de Psihiatrie Palazu Mare!
Momentan, cei de la Palazu nu știu că sunt solicitați să devină sponsorii acestui deosebit eveniment și asta pentru că nu mă risc să mă duc să le cer vreun ban! La cât de vai de mama lui e spitalul ăla e posibil să mă trezesc că-mi cer ei mie bani pentru ce le mai trebuie lor p'acolo... Așa că, o lăsăm așa, fără sponsor oficial momentan.
 
Pentru a veni în sprijinul votanților voi publica și categoriile la care se pot propune nume și chiar prenume:
1. Cel mai afon cântăreț din Cța
2. Cel mai plictisitor om din gașcă (Facebook inclus) din Cța
3. Cel mai idiot vecin din Cța
4. Cel mai ... politician (îmi pare rău, dar asta e) din Cța
5. Cel mai inutil om din Cța
6. Cel mai prost șofer din Cța
7. Cel mai prost din Cța
8. Cea mai rapandulă societate comercială din Cța (patron inclus)
9. Cel mai ... lucrător în mass media din Cța
10. Cel mai mult pe care vrei să-l vezi afară din oraș din Cța

 

Așa cum ușor se poate observa (observați ușor, sau nu?) doar 3 categorii sunt importante, restul de 7 fiind garnitură la friptură (vorba englezului). Vă invit să participați numeroși și numeroase la acest eveniment total neimportant, dar extrem de interesant! Pe Facebook la http://www.facebook.com/events/414728771877212/

P.S.: Nu mai am nimic de zis... Nu știu de ce am pus acest P.S.!
... cu logo, cu tot ce trebuie...

2 comentarii:

  1. E greu sa faci un top :)
    Pot doar sa-mi dau cu parere la pct. 6)
    99.95% din soferi-raspunsul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. @Radu: eh, nici chiar așa! o să ne audă turiștii și nu mai trec pe la noi când merg în vacanță în Bulgaria!:)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!