.

5 mar. 2012

Căpșunarul și apelul

Căpșunari din toate țările, trimiteți-vă!

Știu că lumea s-a obișnuit să citească numai tâmpenii la mine pe blog. Dar, de data asta vă rog să mă luați în serios pentru că vreau să fac un apel pentru a rezolva o situație cât se poate de serioasă! Nu glumesc! Uite, văd lume care râde deja... Nu râde domnule, că vorbesc serios! Gata? Ați terminat cu râsul acolo-n spate? Pot să fac apelul ăsta? Ok.

Situația este deosebit de gravă. Astăzi am fost la Poștă și am văzut cu ochii mei cât de gravă este situația. Într-o oră, cât am stat la coadă, nici un român nu a ridicat vreun euro, dolar, liră sterlină sau altă valută din asta importantă de la ghișeul cu Western Union. Nimic, niciun ban într-o oră. Mai mult, am verișoară care lucrează în schimbul valutar și și ea mi-a spus că nu mai vin românii să schimbe cu sutele de euro cum se obișnuia, mai ales de sărbători. De exemplu, a fost ziua lui Iliescu și nimic!

Eu știu că mă citesc mulți români care stau p'afară, așa că mă simt dator față de țară să fac acest apel: "Ce faceți, băh, nu sunteți sănătoși? Trimiteți dreacu niște bani!" După ce am făcut acest apel o să vă explic și de ce este atât de necesar să trimiteți ză banu' prin Western sau prin ce vă mai taie pe voi capul. Trebuie să trimiteți pentru că aici multe lucruri sunt făcute pe baza banilor ăia. Statul e obișnuit să trimiteți bani așa că mărește toate accizele, buticarii și-au făcut rate la Q7 pe baza faptului că pot băga adaos 560.321% că oricum vin fra... românii și cumpără (era să zic fra...ncezii). S-au deschis zeci, sute și chiar mii de Mall-uri bazate tot pe banii ăia.

Am discutat și cu oameni care mi-au confirmat treburile astea. Mi-au explicat că prețurile, taxele, ofertele la telefoane etc, iau toate în calcul și banii ăia care trebuie să vină de p'afară. Păi cu salariile românilor se duce dreacu toată economia, că doar nu credeți vrăjeala aia cu exportul... Ăia sunt bani care pleacă din țară, nu care vin! Mai dau italienii o amnistie fiscală, pac, iar dispar câteva zeci de miliarde de pe la noi! Și, pe lângă faptul că nu se mai consumă, mai sunt și alte probleme! De exemplu, ziarele nu mai au ce scrie despre treaba asta! Păi în 2008 toate ziarele scriau: 6,5 miliarde de euro trimise de căpșunari! Chiar și prin 2009-2010 mai aveau ce scrie: 2,5 miliarde euro trimise de căpșunari... Acuma ce vreți să mai scrie? Păi câteva sute de milioane nu e știre, băh, în România! Ce știre e aia cu câteva sute, cine vreți să cumpere ziare să citească așa ceva? Măcar un miliard, dreacu!

În sfârșit, eu cred că apelul meu a fost înțeles și lucrurile vor reveni la normal. Nu de alta, dar nu vreau acuma să aud că au început ăștia de p'aicea să scadă prețurile din cauză că nu le mai trimiteți bani celor de acasă. Păi dă-o dreacu de treabă, băh, chiar așa. O să ne facem naibii de căcat... O să râdă lumea de noi în pulii mei! Parcă aud: "Iaute-i, băh, și pe ăștia. Și salarii mici și prețuri mici! Oahahaha!". Eh, cum nu cred că vreți să auziți așa ceva vă rog să vă căutați ceva de muncă și să începeți să trimiteți mai repede westernurile alea...

P.S.: Pe ăia care muncesc în Grecia îi putem înțelege o perioadă. Am văzut prin presă cum stăteau să ia cartofi de la ajutoare, așa că pe ei îi mai lăsăm. Dar restul să nu vină cu vrăjeli de genul șomaj sau mai știu eu ce, că și noi citim presa străină, ok?! Și în presa străină scrie clar: Nu au de muncă spaniolii, italienii, portughejii etc... Nu scrie că nu au de muncă românii din Spania, românii din Italia, românii din Portugalia etc. Știm și noi să citim în limbi străine, că doar suntem deștepți, ce pulii noștri...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!