.

24 mar. 2012

Căpșunarul și Honda și târgurile

Am obosit și nu s-a terminat încă sâmbăta!

Lansarea în spațiul Pontic a nouăi... noei... noii Honda Civic de la Honda!

Încep lansarea la Constanța a noului model Honda cu acest subtitlu deosebit. Asta pentru că nu prea mai am ce să vă zic deosebit din cauză că am ajuns cam târziu. Mai exact am ajuns după ce au plecat toți. Dar nu-i problemă, e posibil ca eu să vă zic mai multe decât cei care au ajuns mai devreme.
1. Honda Civic a fost lansată de Autoklass Centre din Constanța (care e pe Bd. Aurel Vlaicu la numărul 133) la Lake View din Constanța (care e pe Bd. Mamaia la numărul 283). V-a mai zis careva chestia asta? Da? Atunci să mergem mai departe
2. A fost lansat modelul 1,8 benzină. Nu intrați pe site-ul noulcivic punct ro că luați un virus când vă uitați pe la prețuri și alte din astea (fără mișto!). Eu n-am mai stat să-l întreb pe Dorin Nani de la Autoklass despre chestii socoteli pentru că unele le știam iar pe altele am zis că le găsesc pe net. Dar site-ul e virusat așa că mai bine îi dați lui un telefon sau mergeți pe acolo dacă chiar vreți să vă luați noua Civic. V-a mai zis careva treburile astea? Da? Ok, hai să mai vedem..
3. Modelul Civic 1.8 pe benzina consumă 8.9 la sută prin oraș. Asta ca să știți și să nu vă aud că nu știu ce știați voi de pe net sau de la vecini. Pentru cei care așteaptă dizelu' transmit următorul mesaj: peste o lună, o lună și 1/2 ajunge și dizelu'! Motor 2.2 de 150 de cai care consumă, conform testelor efectuate de oamenii care se ocupă de testări la Autoklass, 6,2-6,3 la sută cu mers 85% prin oraș. incredibil față de vechiul motor al celor de la Honda, ăla de 140 de cai care deținea recordul universal de consum la categoria lui. Vi le-au zis și pe astea? Da? Eh, atunci gata, nu vă mai zic nimic...
Mai vă ziceam de culori disponibile în România pentru noul Civic (alb, negru, roșu și gri-petrol) și despre faptul că Autoklassu' are niște parteneriate cu Volksbank și cu Impuls Leasing în cazul în care aveți chef de niște leasing-uri pe persoane juridice sau fizice, care sunteți. Dar nu vă mai zic, băh, nimic, că văd că v-au zis alții de toate!
Două Honzi Civici, una neagră și una albă! Stop a mea aia... neagră, că e full!

La Lake View nu a fost doborât recordul meu universal la bowling

Până să discut cu cei de la Autoklass despre Honda (am scris de ei pentru că e marca mea preferată de mașină, evăr... vorba românului) am urcat până la Lake View ca să văd dacă mi-a doborât cineva recordul meu la bowling, care e cel mai mare record din tot universul. Nu l-a doborât nimeni, stați liniștiți. A venit unu', Cristi Calagiu, de la Oxygen de la București și a făcut vreo 288 de puncte, dar până la 2.290 de puncte câte am făcut eu mai e cale lungă fraților. Îmi pare rău că nu e un constănțean cel care apare cu cel mai bun scor pe tabelă (după mine, evident), dar lasă că la ieșire m-am întâlnit cu Bebe Ioancea și l-am dat pe bucureștean în gât:)))) Sper să aibă grijă de el!
Oahahahaah! Doar 288 de puncte? Păi până la 2.290...

Și, la final, ghiudem!

În drum spre casă m-am oprit și la cele două târguri de haine atât de vestite în Constanța. Ca și în alți ani au venit sumedenie de producători! Băh, nu mai aveau loc producătorii de atâtea haine! Pe bune, nu glumesc! Erau producători de flori, de mici, de miere de albine, de pâine... Cum? De haine? Eh, de haine! Erau și vreo doi de haine, dar nu asta contează. Cum? Târgurile sunt de haine? Da? Ce chestie, eu mi-am luat o potcoavă de ghiudem fraților, că hainele pe care le-am văzut acolo nu erau în nici un caz de producător. Hainele produse de chinezii din Italia le-am văzut în Italia frații mei. Nu trebuie să pierd timpul aiurea prin panarame din astea de tărguri așa zise de producători. Îmi pare rău pentru cei 3-4 care chiar muncesc la hainele alea, dar nu e vina mea că se amestecă cu toți "producătorii". 
Ăsta e primul târg de producători! Zice ceva cu textile, dar la intrare...
... aveau flori de vânzare și am crezut că am greșit intrarea!
Vedeți ce încântată e domnișoara de produse? Așa erau toate...
Producători nene! La unu' scria ceva cu Kiocera! Dacă era cu Y îmi listam și eu ceva color!
Târgul de peste drum! La fel de mulți producători de haine! Coada de la intrare nu e la haine, stați liniștiți, e la ghiudem și la miere! Eu am așteptat să se mai elibereze și mi-am luat și eu ghiudem mărimea 42 și miere XXL.
Singura satisfacție la tărgurile astea a fost faptul că fotografia asta e făcută dintr-un loc unde eu nu aveam voie să urc! Dar am aflat după și era deja prea târziu!




Epilog

Gata, atât am avut de spus...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!