.

17 mar. 2012

Căpșunarul și primăvara 2012

A venit?

Pentru a marca începutul primăverii 2012 m-am gândit să fac o baladă care sper să vă placă la fel de puțin cum o să-mi placă și mie după a doua citire:

Primăvară, cri
(de Căpșunarul din Răzbunarea Căpșunarului)
 

Cri, cri, cri,
Primăvară cri,
De un' să știu c-ai să vii
Într-o sâmbătă de azi
(Azi e sâmbătă, sau martzi?)

Că puteam și eu să las
Geaca-n casă, ghetele
Și să-mi iau de p'aragas
Ochelari de soarele
(Scuze, ca să iasă rimele!)

C-așa, am plecat la opt
Îmbrăcat ca pentru munte,
Cu fularul peste bot
Și cu haine multe, multe

Ș'apoi, când am terminat,
Ce-am avut eu de făcut,
Afară era un cald
De-am zis "Mamă, ce-am făcut!?"

Cri, cri, cri,
Primăvară cri,
De acuma, când mai vii
Să le zici la meteorologii
Că doar la umbră 10 gradii!
(Nu la Soare'n gâtu' mă-tii)

3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!