.

10 mar. 2012

Căpșunarul și criminalii

Chiar de la doi ani...

Am citit articolul ăla cu cercetătorii britanici care au făcut studiul depre comportamentul agresiv la copii. Nu o să-i iau la mișto pe cercetătorii britanici, ba din contră! O să le aduc la cunoștință o chestiune care s-ar putea să le dea peste cap cercetarea lor de mii, dar ce zic mii, sute de mii, dar ce zic sute, milioane de mii de lire sterline. Pentru cei care nu știu despre ce este vorba trebuie să fac următoarea precizare: cercetătorii britanici au afirmat, în urma studiului, că viitorii criminali pot fi identificați deja de la vârsta de 2 ANI! Ei au analizat comportamentul unor copilași din ăștia mai mici și au tras această concluzie. Mai exact Charles Taylor se numește cercetătorul britanic care a studiat cel mai tare.

Acum hai să vă zic. Anul 1977, la bunici. Eu mâncam ceva, nu-mi aduc bine aminte ce pentru că aveam exact... Bravo, ați ghicit, 2 ANI! Băh, cum mâncam eu așa vine un neam de-al meu (nu vă zic cine, persoană importantă) și mă vede. Eh, fără să știe absolut nimic despre studiul cercetătorilor britanici și fără să audă vreodată de Charles Taylor, neamul ăsta al meu a declarat în felul următor: "Iaute cât mănâncă! Iaute! O să ajungă un criminal copilul ăsta!!!".
 
Vă las să vă reveniți din șoc. Gata? Trecem mai departe? Ok, deci iată doamnelor, domnișoarelor și domnilor cum, pentru a nu știu câta oară, nu sunt recunoscute meritele românilor în domeniul cercetării și dezvoltării. Evident că nu poți să te cerți cu o țară puternică cum e aia a reginei, dar măcar trebuia să-mi vărs off-ul pentru chestia asta. Și lucrul cel mai important este acela că, la noi în '77 lucrurile astea se descopereau fără nici un fel de bani! Fără fonduri alocate, fără cercetători plătiți, nimic! Prin simplă logică: dacă mâncai mult era normal că o să ajungi criminal pentru că mâncare multă nu se găsea în România! Deci era normal de simplu să-ți dai seama că un copil de genul ăsta, ajuns mare va trebui să meargă până la datul în cap pentru mâncare, în condițiile în care, la noi, se dădea doar "câte un pui, să ajungă la toată lumea!"
 
Cam asta e! Dacă aveți copii de doi ani aveți grijă. E posibil să creșteți un viitor criminal la sân! Eu zic să vă uitați bine la el, ce face, dacă are pupilele dilatate, dacă arată semnul de la "muie Charles Taylor" cu degetul, sau alte chestiuni de genul ăsta. Dacă halește mult nu e problemă, în ziua de azi se găsește mâncare, dar aveți grijă să nu cumva să bea, să fumeze, să tragă pe nas... La astea să vă uitați atent! Și dacă nu credeți priviți acest video:
P.S. pentru cei care nu mă cunosc: Să știți că împlinesc 37 și nu am omorât pe nimeni... încă!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!