.

2 sept. 2011

Capsunarul, vinul si prajitura

Sa va povestesc...
Stateam eu asa si cand primesc un telefon. Era Maria! Cum bah care Maria? Maria Ionescu! Si-mi zice sa vin la Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie din Constanta ca cica Dobrogea Grup, Domeniile Ostrov si Groove Hour lanseaza vin si prajitura. Ete na?! Hai ca vin daca lanseaza vin! Si m-am dus! Acolo erau tot felul de daci si de romani cu scuturi, cu sabii si cu tot felul de nebunii veniti tocmai de la Cluj, frate! De la Asociatia Terra Dacica Aeterna, frate! Grabit sa parchez, sa fug si sa fac o poza parchez la aia cu plata! Nici nu apuc sa-nchid masina ca hop apare vrajitoarea: 2 lei! Moaaaaa, sa'nebunesc. Pe mine e greu sa ma prinda astia pe la cu plata, dar de data asta m-au ars. Asta e. Merg eu si fac poza la daci, la romani si la rom! Ca era si-un rom mic acolo!
Am intrebat daca e lansare la vin sau la rom si mi s-a confirmat ca e vin! Ok! Am intrat in Muzeu ca sa merg sa ascult ce si cum despre Vinul Labyrinthum si despre Prajitura ecologica Augusta. Introducerea o stiam de data trecuta, de la Painea Antica Romana pe care a lansat-o Dobrogea Grup si despre care v-am povestit eu ce si cum la vremea aia. Despre Vinul Labyrinthum ce sa va zic? Din cate-am gustat eu (pentru Politie: la intoarcere a condus fratele meu) mi-am dat seama imediat ca e un vin sec, obtinut din struguri ajunsi la maturitate deplina, de aleasa finete, rotund, catifelat... Al dreacu' vecinu' asta al meu, se prinde imediat bah frate! Da bah, am copiat din dosarul de presa! Ce sa-ti povestesc. N-are omu' voie sa mai copieze. Ai pus si tu camere? Da bah, vinu e bun! E tare, merge la gratar, la carne rosie... e ok! Daca vreti sa aflati mai multe intrati si voi pe www.domeniileostrov.ro si gasiti acolo ce si cum. O sa trec la prajitura ca mi-a stricat vecinu' asta chefu' sa va zic de vin...
Prajitura ecologica Augusta e bio frate! E din faina de grau Spelta ecologic (ca si Painea Antica Romana) si e facuta dupa o reteta veche de peste 2000 de ani! Prajitura e proaspata fratilor! Va garantez, ca am halit eu una! Reteta e veche, dar prajitura e ok! N-are E-uri, F-uri si alte litere d'astea. E ok! Intrati si pe www.dobrogeagrup.ro ca sa vedeti ca e ok!
Daca nu v-am convins sa cumparati nici vin nici prajitura asta e. Nu cumparati! Dar daca nu cumparati sa stiti ca Mozaicul ala Roman nu se mai face niciodata, iar parcul ala dinspre strada marinarilor o sa ramana vesnic loc de pisat pentru boschetari (chiar erau vreo trei p-acolo care sa confirme regula). Asta ca sa stiti! In schimb, daca cumparati Painea Antica Romana, Vin Labyrinthum si Prajitura ecologica Augusta sa stiti ca o parte din lovele se duc si la proiectul de restaurare, reabilitare si punere in valoare a Edificiului Roman cu Mozaic Tomis. Asta ca sa stiti. Va pun si o poza cum o sa arate la final Mozaicul si va mai pun si niste poze de pe la lansare ca sa vedeti si voi daci, romani, vin, prajituri...
P.S.: Vinul era sigilat! Dar l-am desigilat si l-am baut! Acuma sper sa nu vina ai de la Domeniile Ostrov sa-mi dea amenda ca am umblat la sigiliu'!
Deci romanu asta era cel mai periculos dintre toti! Doar eu am avut curaj sa-i fac poza! Observati cum reuseste sa se scarpine prin tabla aia fratilor!
Ce de becuri!
Au vorbit tot felul de oameni importanti...
... dupa care s-a trecut la lucruri serioase!
Nu am inteles de ce au fost taiate in patru cand eu am halit una-ntreaga!
Una sticla vin la baiatu'!
Barfitoarele spun ca tipa aia blonda care sta cu spatele la mine cica e fata de miliardar si cica-i baga mana-n portofel lu' tat-su si banii ii baga in arta, in arheologie etc... Voua va vine sa credeti ca exista asa ceva?
Pentru voi, cei care-ati vazut romani doar in filme...
... si daci...
... si daco-romani!
Uite asa cica o s-arate Mozaicul la final! Eh, asa mai vine nene un turist, o turista...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!