.

27 sept. 2011

Capsunarii lu' 6 cai

Deci m-am pisat pe mine de ras...
Cum bah frate sa te-atace haiducii? Adica era normala treaba asta prin 1600 sau prin 1700, ce stiu eu... Da sa te-atace haiducii in 2011! Oahahahaha! Deci, pentru boierii dumneavoastra care nu stiu ce s-a intamplat, va iesplic io. Boboru' din Valcea e terorizat de 6 ciorditori care nu vin si ei, ca oamenii normali, la furat cu masina! Nu! Ei vin cu caii frate! Exact ca haiducii de pe vremea lu' Andrii Popa sau Pintea Viteazu' sau Toma Alimosh frate! Mai bine ca Toma Alimosh ca-mi place cum suna! Si bah fratilor, sa nu credeti ca doar faptul ca vin cu caii ii face sa se confunde cu oamenii lu' Toma Alimosh (prea tare)! Nu! Ei, dupa ce ciordesc din casele boierilor dau si foc nene! Exact cum am vazut eu in filmele alea cu cutzit, cutzit, cutzit, de trei ori te-am ascutzit.
De furat cica fura orice, nu conteaza, iar daca le sta vreo sluga de boier in cale (sau chiar boieru') cica-l ard pe fraier de nu se vede... Evident ca Politia nu reuseste sa faca nici un rahat, aia ciordind pana acum din peste 20 de conace. Eu le recomand celor de la Valcea sa infiinteze rapid o potera ca sa-i prinda pe haiducii astia. Sa lase dreacu' Loganurile alea si sa treaca la cai pentru ca se pare ca pe 4 roti nu prea ai ce face p'acolo. Si cum tot se plang ca nu au ce face pentru ca nu exista martori sa puna in pulii mei niste galbeni la bataie poate se gaseste vreun tradator ceva. Sa iasa sa bata toba prin Valcea si sa urle: "Luuuuumeeee, lume! Din porunca imparatului se porunceste sa se dea pe goarna despre haiduci! Cine ii ajuta cu mancare sau cazare va fi tras pe roata! Cine spune unde se ascund va primi o punguta cu doi bani si jumate din imparatie... si calu'!". Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus poveste-asa!P.S.: Toma Alimosh... oahahahahaha!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!