.

21 sept. 2011

Capsunarul si dezastrul

Nu se mai poate frate, nu se mai poate...
Dom'le sunt distrus. Deci am avut parte zilele astea de niste stiri care m-au secat si psihic si phizic. Sa va zic si voua ca sa va mai secati si voi, ce pulii mei...
Cea mai secanta stire vine de la tarile producatoare de petrol. Cica tarile OPEC o sa foloseasca banii castigati din vanzarea petrolului ca sa opreasca revoltele impotriva lor! Pai bah, in pulii mei, avand in vedere ca tarile cumparatoare de petrol folosesc banii castigati din derivatele acestuia pentru ca sa faca revolte impotriva lu' tarile OPEC atunci eu ce sa mai inteleg? Eu inteleg ca, pana la urma, petrolul asta e bun numai pentru revolte...

Alta stire care ma deruteaza la maxim e aia cu declasarea Italiei. Bah frate, pana acuma cand ziceau italienii ca e de cacat in Italia, ca nu e bine, ca e naspa (stiu ca ma repet, dar vreau sa accentuez...) venea Silvio si zicea ca e toti comunisti si ca nu vrea lumea sa fie de dreapta, asa ca el. Cand ziceau nemtii, francezii, filipinezii si alte natii ca e de cacat in Italia, ca nu e bine, ca e naspa, tot Silvio zicea ca e conspiratia lu' aia d'afara care vor sa scape de concurenta Italiei. Acuma, cand au venit americanii si a dat direct cu ei de pamant, Silvio... Mai mult, a inceput chiar el sa zica pe la telefon ca e de cacat in Italia, ca nu e bine, ca e naspa...
Tot din Italia vine si stirea cu Finmeccanica. Va traduceam eu acum cateva zile cum baietii dadeau spaga ca sa castige licitatii, ii dadeau jos din functii pe aia care le stateau in cale, etc. Iata ca la Milano au fost condamnati astia de la Finmeccanica si lu' Ansaldo Energia (face parte din grup) i-au fost confiscate 98 de milioane de euro! Eu doresc pe aceasta cale sa le amintesc celor de la Tribunale di Milano ca Ansaldo Energia e la Cernavoda de prin '81 si ca la vremea aia un era nici un fel de euro. Asa ca sa le confiste si niste dolari ca sa para mai credibila sentinta...
Si tot din Italia (sa se oftice) vine alta stire care m-a dat peste cap de vreo 16 ori. In Cadelbosco di Sopra (nu va bateti capu') e situatie de criza, frate! Cica toate nevestele italience din sat au inceput sa adune semnaturi ca s-o alunge de p'acolo pe Lory! Lory asta, 27 de ani, tine barul din sat! Va zic doar ca ma-sa lu' Lory e romanca si tat-su e brazilian, deci va dati seama cum saliveaza toti mosii aia cand le-aduce Lory cafeaua sau ce mai beau aia p'acolo. Situatia este atat de grava incat a fost prezentata chiar si la televiziunile nationale! Lory a declarat ca ea, cand aude muzica, ii vine sa danseze asa ca nu e vina ei ca prostatilor le curg balele instantaneu. Ce nu inteleg eu daca babele au ceva cu Lory pentru ca ma-sa e romanca, ca tat-su e brazilian, sau pentru ca la 27 de ani arata ca una de 27 de ani?
Ea e Lory, spaima babelor din Cadenustiunde. Poza ciordita de la Gazzettino! Sper sa se supere si sa ma dea in judecata!
Si alta stire care m-a dat peste cap este aia cu PCu'. M-a dat tare de tot peste cap stirea asta. Sa ma faca si pe mine cineva sa inteleg, ca eu nu inteleg... Deci Felix zice ca nu mai are bani de politica, ca PCu' merge singur la alegeri si ca cine vrea campanie sa plateasca! Bun! Si daca aia nu platesc? Nu de alta, dar cea mai buna metoda ca sa-l faci pe unu' sa-ti plateasca este sa vorbesti naspa despre el! Adica sa-i vad pe Gadea, Badea, Radu, Ciutacu etc ca o sa inceapa sa vorbeasca de rau pe Ponta si pe Crin nu are pret! Platesc cu Master Card la Antena 3 ca sa vad asa ceva...
P.S.: Despre partidul lu' Domnu' Dan nu pot sa va zic nimic... Inca sunt sub soc... Nu-mi vine sa cred... Dar imi voi reveni eu!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!