.

14 sept. 2011

Capsunarul si munca

Moca nu munceste nimeni?
- Am citit azi o stire tare in Ziarul Financiar. Cica unu' Iordache a adus muncitori din Sri Lanka ca sa munceasca la un pasaj din Bucuresti. Cica i-a adus ca e mai ieftini! In Romania salariul mediu e 157 de euro in timp ce in Sri Lanka e vreo 43. Foarte tare! Banuiesc ca pasajul o sa coste de 4 ori mai mult decat in Germania asa ca era nevoie de niste forta de munca ieftina ca sa nu ajunga sa coste dreacu' de vreo 5 ori mai mult...
- Si in Occident e problema cu muncitorii. Asa cum in Romania nu gasesti romani care sa munceasca (conform spuselor unor cunoscuti) nici in occident nu gasesti occidentali care sa munceasca. Cica nici in Italia nu vor italienii sa munceasca, nici in Spania nu vor spaniolii sa mai munceasca si nici americanii in America! Practic nimeni nu mai vrea sa munceasca in tara lui si toti pleaca peste hotare doar ca sa mai schimbe dreacu aerul de care sunt satui de la nastere. Evident ca nimeni nu pleaca pentru un salariu mai mare... nu, nu e vorba de asta!
- O gramada de banci anunta reduceri de personal pentru ca trebuie sa reduca costurile in urma pierderilor suferite pe la Bursa si pe la alte jocuri d'astea. Bah bancilor, pai luati bah exemplul lu' Iordache asta de la Bucuresti care a adus constructori din Sri Lanka! Vorbiti cu el ca poate va aduce si voua vreo cativa experti din astia contabili, sau, cine stie, poate chiar vreo cativa directori ca si-asa la aia nu cred ca costa mult...
- Italia a calculat deja costul datoriilor publice. Practic, datoriile sunt publice doar cu numele pentru ca in realitate lovelele le-a luat doar o mica parte a publicului. Doar 20 de ani de munca il va costa pe restul publicului italian toata afacerea. Am zis restul pentru ca mica parte, la banii care-i are, n-o sa mai aiba nevoie sa munceasca in urmatorii 20 de ani. Romanii sa nu rada ca nu au motive...
- Din ce in ce mai multi prieteni din Italia imi spun ca chinezii au cumparat si ceea ce nu cumparasera cat am stat eu p'acolo. O faza tare e cu un restaurant cumparat de un ciuciunghez! Nimic interesant pana-acum. Dar daca va zic ca primul lucru pe care l-a facut chinezul a fost sa ceara deconectarea de la reteaua de gaz si el nu are nimic altceva cu care sa incalzeaza apa devine interesant? Nu ca rastaurant fara apa n-am mai intalnit in Romania, dar restaurant fara apa calda parca n-am mai auzit in pulii mei...
- Poate nu v-am spus, dar eu incep scoala pe-ntai! Mai bine mai tarziu decat niciodata! Din cate am inteles s-a nasparlit la scoala si cica nu mai prind si eu (cum au prins altii) sa trec anu' cu o sacosa de ceva sau un plic cu cateva sute... Cica tre' sa inveti ca sa treci! Si cand ma gandesc ca pana mai ieri il apreciam pe Funeriu... Daca ma dau cu opozitia acum stiti de ce...
P.S.: Ca sa nu va mai obositi sa ma intrebati ce scoala-ncep va spun eu: scoala de directori, evident...
Uite cum arata o femeie din Sri Lanka! Pai n-aveam tata d'astea?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!