.

5 sept. 2011

Capsunarul, lungimea si parerea

Cunoaste-te pe mine insuti
De vreo 2-3 zile citesc pe net si prin ziare, aud si vad la TV, imi povestesc vecinii etc, ca europenii au inceput o campanie de cunoastere. Vor sa ne cunoastem mai bine intre noi, sa vada ce pareri avem, cat de lungi avem putele, cat silicon isi baga fetele, etc. Azi am aflat ca o am de 12,73 cm, ca englezii ma considera un nenorocit, ca francezii zic de mine ca sunt un incult, iar pe italieni nici nu i-am mai bagat in seama ca am avut ocazia 8 ani sa vad ce parere au despre mine. Am aflat ca pana si bulgarii sunt mai destepti, mai cinstiti si mai dotati ca mine!

Nu stiu daca cei 12,73 cm o sa ajunga pentru toata lumea, dar eu vreau sa le-o dau si la englezi si la italieni si la francezi si chiar si la cinstitii aia de bulgari. Pana si grecii ma considera vandal cu toate ca ultima data cand am fost in vacanta la ei am stat mai mult pe plaja la soare! Pulii mei, nici macar farfurii n-am spart desi i-am vazut pe unii ca faceau asta! In caz ca nu ajung 12,73 cm la toata lumea nu-i problema, il mai chem si pe varu-meu, mai am vreo 2 vecini pe scara si eventual iau cu imprumut borcanul unde-o tin aia de la muzeu pe-a lu' Terente. Am citit eu in cartea lui Constantin Cumpana ca Terente o avea suficienta sa le-o dea la toti europenii! Chiar de aia a scris Cumpana cartea in doua volume, ca intr-unul singur nu-ncapea! Evident ca nu m-am suparat pentru toate sondajele astea facute de oameni care trebuie sa castige si ei un ban de paine. Nu m-am suparat pentru ca stiu ce le poate capul celor care au raspuns la intrebari. Ce pretentii poti avea de la un francez care, daca vorbesti cu el in engleza, te considera automat incult daca nu chiar imbecil? Sau cum sa nu te faca lenes un spaniol caruia daca-i comanzi o cafea ti-o aduce peste 3 zile si asta doar daca i-o mai ceri si in urmatoarele 2? Si cum sa nu te considere inapoiat un englez? Un englez din ala care bea ceai la ora 5 doar la televizor pentru ca in realitate toarna droguri si alcool pana cand cade in propia vomitatura (mai ales englezoaicele). Sau cum sa nu te considere de cacat un italian? Un italian te va considera intotdeauna de cacat si asta pentru ca aia se considera de cacat ei intre ei! La aia, daca nu esti cel putin din aceeasi scara de bloc cu ei, esti automat de cacat.
Oricum pe mine nu ma mai preocupa sondajele astea. Repet, pentru unul care a simtit pe pielea lui ce inseamna sa-ti vezi de treaba ta si sa fii considerat de cacat, sau ca oamenii pe care i-ai invitat la masa, la tine in casa, sa se faca ca nu te cunosc atunci cand te intalnesc pe strada doar ca sa nu-i vada lumea ca se baga-n seama cu straini... nu ma mai pun pe jar vrajelile astea. Cand o sa avem si noi Papa la Roma ca polonezii (care si aia s-au descoperit mari smecheri) sau cand Mafia o sa ia gunoiul de la noi sa-l depoziteze in Franta o sa fim si noi civilizati, bah!
P.S.: Singurul regret e ca la noi nu se potriveste cercetarea lu' aia de la Helsinki: cica au descoperit ca aia cu puta mare au economie de rahat, iar aia cu puta mica au PIBu' cel mai sculat dintre toti! Pai dac'o avem cea mai mica din Europa de ce nu facem si noi frate Mercedesuri sau nu avem si noi trenuri din alea de mare viteza ca toti dezvoltatii? Parerea mea e ca noi o aveam mai mare inainte, dar incetul cu incetul a inceput sa intre la apa... in pulii mei!
Na bah, masurati-mi-o...

3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!