.

17 iun. 2011

Capsunarul si publicitatea

Painea antica romana
Eu nu le am cu istoria si cu arheologia, dar le am cu painea. Asa ca m-am dus ieri la Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta unde a avut loc evenimentu' Painea Antica Romana Labyrinthum care este un proiect realizat pentru promovarea valorilor culturale nationale, restaurarea, conservarea si punerea in valoare a Mozaicului Roman din Constanta! Pentru informatii cititi si voi pe http://labyrinthum.wordpress.com/about/ ca aflati mai multe. Evenimentu' a fost mijto mai putin IPS Teodosie care, desi a vorbit de trei ori mai mult decat restul invitatilor a spus acelasi lucru. Dar cum nu exista perfectiune (in afara de mine ofcors) nu mai insist asupra personajului. Eu nu le am cu arheologia, nici cu graul Spelta Bio si nici nu inteleg de ce trebuie 7 ani ca sa obtii 3 hartii necesare unui astfel de proiect, dar am inteles ca daca cumpar paine d'asta o parte din lovele se duce pe restructurarea mozaicului roman care e cel mai mare din lume! Asa ca o sa cumpar chiar daca aseara m-am imbatat tot gustand din painea asta antica... Alo da! Cum? De la bere m-am imbatat? Am inteles... deci dragi cititori, o stire de ultima ora venita din sursa sigura (nevasta-mea) spune ca m-am imbatat de la bere nu de la paine! Asa ca painea antica romana se poate consuma si la volan fara probleme.
In mod normal asta ar trebui acum sa fie un articol publicitar asa cum fac aia de la RMGC. Problema e ca eu nu le am cu laudatul... Daca ma pui pe mine sa fac un articol publicitar la RMGC pleaca nu numai investitorii ci si locuitorii din Rosia Montana. Eu ce sa va zic? Ideea e misto si daca o parte din lovelele date pe orice produs ar merge la un program din asta de refacere sau de dezvoltare ar fi ok! Eu unul as cumpara numai produse pe care scrie: daca cumperi asta reparam aia! Jos palaria in fata presedintei Fotini Teodorescu pentru discursul de ieri din care am retinut ca sustinerea proiectelor de interes local trebuie sa fie o prioritate pentru toti smecherii din oras. Adica mi se pare mai smecher unu' care da 1200 de euro pentru restaurarea unei cladiri din Centrul Istoric decat unu' care da aceeasi bani pe o sticla de uischii la un club obosit pe care in toamna il dau aia jos cu buldozeru' (si in conditiile in care sticla costa 14 euro). P'afara se poarta si te trezesti ca unu cu o panarama de Fiat e respectat de tot orasul, iar pe ala cu cel mai mare gip din oras il dau toti la rahat si ii mai zgarie si masina. Normal ca asta cu gipu' zice ca lumea e invidioasa, ca se oftica pe el ca a avut succes. In realitate lumea nu e invidioasa doar ca stie cum a facut fraieru' bani si mai stie ca nici macar nu cumpara paine antica romana pentru ca e mamaligar...
P.S.: Orice asemanare cu persoane si fapte reale e intentionata!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!