.

24 iun. 2011

Capsunarul intaiu'

Comunicat de la Casa Regala Capsunarul Intaiu' cu privire la atacu' lu' Basescu
Casa Regala a mea isi exprima indiferenta totala la zicerile lu' Basescu despre rege, regina, printesa si balauru' care o rapeste si o duce in turn unde numai printu' care o salveaza dupa aia stie ce s-a intamplat.
Capsunaru' Inatiu' Cel Tare!
Pe Casa mea Regala o intereseaza foarte tare ce face Basescu la Bruxelles unde a sters-o dupa ce a aruncat doua vorbe ca sa aiba fraierii cu ce se ocupa pana vine el inapoi. Cum intre timp am devenit Rege vreau sa stiu daca aia de la Bruxelles decid daca Romania mai ramane sau nu stat unitar sau o sa domnesc doar peste blocu' din fata pe care-l vad de pe geam cand fumez. Astia de la Bilderberg s-au adunat, au discutat, au stabilit si acum le zice si la restu' ce si cum. Astia p'afara s-au prins si deja societatea civila a trimis mesaje clare la Ebele si la Gigii lor de pe la Bruxelles despre ce si cum isi doresc ei pentru tarile lor. In Romania societatea civila discuta despre Pepi si Oane si despre Irinei si Monici, iar mai nou au un nou subiect cu Mihai si Antonesti...
Daca nu stiati va zic eu ca ce discuta aia la Bruxelles e super important si cu scantei... E atat de important incat au amanat si aprobarea lui Draghi in functia de capo di tutii capi la BCE. Ala nu e de acord cu restructurarea debitului tarilor in rahat cum e Grecia, Spania, Italia etc...
Mai mult exista jmecheri (probabil de pe la nemti si francezi care vad ca incep sa-si arate coltii adevarati) care zic ca Grecia ar fi mai ok daca s-ar face pe regiuni de dezvoltare economica... Va suna cunoscut? Adica daca tara nu vrea sa vanda o insula nu-i nimic, poate vrea regiunea! Cum am terminat semintele va las ca trebuie sa ma duc sa-mi cumpar alta punga... Ganditi-va si voi la chestiile astea ca vorba aia... sunteti oameni in toata firea nu ca mine o capsuna...
Gad seiv za toata lumea
P.S.1: Orice asemanare cu fapte si personaje reale nu mai pot eu...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!