.

7 iun. 2011

Capsunarul presedinte

Tot candidez eu odata...
M-am hotarat sa intru in politica! Gata! Nu se mai poate... Trebuie sa iau taurul de coarne mai ales ca eu sunt in Taur asa ca am posibilitatea. O sa-mi fac o platforma program... nu mai e la moda cu platforma program? Pai cand am sters-o eu din tara era! Atunci imi fac un program fara platforma. O sa fac si un guvern din umbra! Mai e unu? Nu conteaza... o sa ma pun in umbra altcuiva si am rezolvat problema. Partid n-am, dar daca Diaconescu n-are probleme de ce sa-mi fac eu!? Deci programu':
- Articolu' 1 si unicu': Toata lumea sa faca ce vrea muschii ei!
Afis electoral cum vrea muschii mei!
In urma unor sondaje de opinie reiese ca acest program este iubit de toata lumea, ba chiar unii au incercat sa faca sex cu el asa de tare le-a placut! Pentru rezolvarea acestui unic punct din acest unic program nu se va face absolut nimic! Logic!
Avand in vedere ca toata lumea poate sa faca ce vrea muschii ei e normal ca si cel care l-a propus sa faca la fel. Asa ca muschii mei vor sa nu faca nimic pentru rezolvarea acestui unic punct. Stiu ca opozitia o sa sara la gatul meu si o sa ma acuze "Iaute dom'le! Un punct are si nu vrea sa faca nimic pentru el! Ce-o sa faca atunci cand o sa ajunga la putere?". Pai tocmai aia e! Exact de aia o sa si voteze lumea! O sa fiu votat de toti aia care vor sa faca ce vor muschii lor asa ca o sa aprecieze ca si eu vreau sa fac doar ce vor muschii mei! Nu e asa? Ba da! Pai cand castiga comunistii inseamna ca au votat toti aia care vor sa fie comunisti! Cand castiga capitalistii au votat... Cand castiga turnatorii... si tot asa! Asa ca pe mine ma vor vota toti cei care vor sa faca ce vrea muschii lor... Si sunt multi frate! Mai multi decat comunisti, capitalisti si turnatori la un loc... Numai la mine in cartier am o gramada! Toti parcheaza masinile pe unde vrea muschii lor, arunca gunoiul pe unde au chef, iar unii chiar il lasa la usa pentru ca muschii lor nu vrea sa-l duca la tomberon! Mai sunt aia care-ti taie fata in trafic ca asa vrea ei, aia care te plimba de la un birou la altu' tot pe baza de dorinta muschilor lor, de aia care mai mult strica decat repara si care ciordesc tot felul de chestii necesare muschilor lor care asa vor ei. Asa ca am sanse 110%. Nu exista sanse de 110%? Pai exista daca asa vrea muschii mei... Ce ti-e si cu opozitia asta!
P.S.: Candidatura mea la functii politice pamantene are loc dupa ce la alea universale am luat-o in mana pe toate planetele. Desi le-am promis lovele, functii inalte, masini turbodizelsport si invitatii la cluburi unde sticla de suc costa 3 milioane m-au dat la rahat. Au zis ca pamantenii nu sunt decat un banc bun si ca, desi ei se distreaza copios urmarindu-ne, asta nu inseamna ca sunt atat de tampiti incat muschii lor sa-si doreasca ce-si doresc ai nostri! Straini da-i dreacu...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!