.

20 iun. 2011

Capsunarul se'ntoarce

Despre un drum care am mai vorbit
Acum vreo nu mai stiu cate articole scriam despre o chestie senzationala! Despre un drum de 2 milimetri pentru care locuitorii din Mangalia trebuiau sa faca un ocol de 14.000 de kilometri ca sa ajunga la Venus. Daca va intereseaza scrierea e aici http://razbunareacapsunarului.blogspot.com/2010/11/capsunarul-senzational-un-are-13-luni.html.
Vestea senzational de senzationala e ca drumul sta sa fie inaugurat (dupa 2000 de ani) peste vreo saptamana, doua... Minunat! Ca sa ajungeti de la Mangalia la Venus nu va mai trebui sa cumparati rovigneta sau sa bagati full-ul la masina! Mai asteptati cateva zile (poate chiar saptamani, dar ce mai conteaza) si o sa ajungeti la plaja la Venus in 3 minute. Din pacate au trecut atatia ani de cand s-au apucat de strada aia incat nu mai stiu cui sa va zic sa multumiti pentru minune... Mai bine nu mai multumiti la nimeni ca-i mai sigur!
Daca tot am fost la Venus sa va povestesc cate ceva de p'acolo. Dom'le e cam pustiu! Pe cei cativa turisti de prin zona se bat cam toate hotelurile si restaurantele existente. Zice lumea p'acolo ca iunie e cam compromis asa ca asteapta toti iulie... poate cade ceva. Eu ce sa va zic... mie imi place p'acolo... au mai lucrat si la plaja... acum o sa fie si strada spre si dinspre Mangalia...Cam tot Litoralu' e gol, dar asta pentru ca Litoralu' romanesc nu e inca lend ov ciois pe bune, asa cum ar trebui sa fie. La romani e ori scump ori scump si asta pentru ca se zice ca daca nu va convine puteti merge intotdeauna la bulgari (unde e la fel de scump, dar cei care iau teapa nu recunosc). Grecii cu apartamentele lor la 150 de euro pe 10 zile sunt departe asa ca cei care vin la Marea Neagra sa se pregateasca cu cel putin 150 de lei pe zi la aer conditionat. De halit se poate hali o ciorba cu vreo 8 lei, cu 12 lei o tochitura dobrogeana, o bere e vreo 5-6 lei la sticla (3-3,5 la halba), un suc 5 lei, o cafea cam tot p'acolo... sezlong vreo 15 lei pe zi, la club va trebuie 100 de euro pentru o sticla de tarie cu Cola sau Red Bull, iar mersul la curve nu stiu cat e ca eu n-am voie sa merg. Puteam sa intreb, dar cum nevasta-mea are spioni pe tot Litoralu' romanesc e mai bine sa nu'ncerc. Daca aflati voi sa-mi spuneti si mie ca sa completez articolu'.
P.S.1: Daca eu nu merg la curve asta nu'nseamna ca nici voi nu puteti merge mai ales ca e distractiv sa le vezi in curu' gol cum isi usuca chilotii la foc... Stai nevasta nu da! Staaaaiii! Eu doar am trecut pe la Real sa cumpar niste bere... era in oferta... Hauuuuuuuu
P.S.2: Mama ce doare...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!