.

16 iun. 2011

Capsunarul si regiunile

Daca tara arde pieptanati-va
Bah nene cica suntem in rahat pana peste cap. Obama vorbeste de criza, Alcaida si-a tras sef nou, Grecia se bate cu gaborii pe unde'apuca, iar bulgarii ne-au furat si ultimii turisti pe care-i mai aveam. Sunt si lucruri bune cum ar fi caderea in cap a lu' Berlusconi in Italia, faptul ca Portugalia o sa primeasca iar bani moca, iar in ultimul timp nu mai gasesc cacatoi de pescarusi si de ciori pe masina ci doar de vrabiute d'astea mai mici (probabil au citit cand am scris pe blog si s-au simtit). 
In Romania se discuta de scandalul cu Senzuala, de scrisoarea lu' Monica si dupa aia de cele 8 regiuni in care sa se transforme tara. Eu pe Senzuala si pe Monica nu le'nghit, dar ideea cu regiunile mi-a placut! Mi-a placut atat de mult incat am pus la punct un proiect mai de viitor decat asta! Cu proiectul asta al meu voi accesa nu numai fonduri europene ci si americane, japoneze si australiene, asa de tare e proiectul! O sa ma plateasca astia daca nu sa-l pun in practica macar sa nu-l mai arat la nimeni ca sa nu o ia lumea razna de tot. Deci ia pune-ti mainile la spate si atentie aici la mine: Regionalizarea orasului in care locuiti! Nu aplaudati pentru ca stiu ca e greu cu mainile la spate... Pentru ca locuiesc la Constanta am intocmit rapid noua harta a orasului asa cum o sa arate dupa ce-mi dau astia fondurile. Bine, eu o sa-mpart orasul inainte, dar sa nu spuneti la nimeni ca poate nu-mi mai dau astia de la m-UE banii...
Poza ciordita de pe dobrogea.romaniaexplorer.com, dar modificata!
Asa cum observati impartirea este foarte simpla si cuprinde 2 zone cu rosu care ma intereseaza pa mine si mai multe zone cu negru care nu prea ma-ntereseaza pentru ca merg mai rar p'acolo. Zona mica rosie am trecut-o pentru ca sunt mai sentimental asa si reprezinta zona care unde m-am nascut eu. Zona mare rosie reprezinta zona care unde locuiesc acum si cuprinde mai multe chioscuri cu haleala si chiar un Mic.ro in constructie. Am primit deja semnale de protest de la zonele negre ca de ce le-am facut negre, ca negru nu e nici macar culoare si ca sa le fac macar albastre daca este posibil. E posibil, dar n-am chef asa ca le las asa. Totodata au existat nemultumiri legate de forma zonelor negre pentru ca cica ale mele le-am facut rotunde, frumoase si placute la vedere, in schimb pe alea negre le-am facut naspa si nu se-ntelege care, ce si cum. Unii au zis ca habar nu au in care zona neagra o sa stea pentru ca dunga trece chiar peste blocul lor si se gasesc cu bucataria si dormitoru' mic intr-o zona si cu sufrageria si baia in alta. Le-am promis ca daca primesc fonduri le daram eu zidurile de sustinere din apartament in asa fel incat sa nu mai aiba probleme de genul asta, dar nici asa nu au vrut pentru ca au zis ca le-au darmat ei mai demult...
P.S.: Cum imi creste parul foarte repede am zis sa nu mai trec prea des pe la frizer si mi-am cumparat un pieptan. Daca vreti va dau adresa de unde l-am luat sa va luati si voi ca sa ne pieptanam impreuna... 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!