.

7 nov. 2013

Tacse

Ședință de guvern - stenogramă

Ponta: Nu mai avem bani!
Chițoiu: Păi asta am spus și eu ieri...
Ponta: Păi nici ieri nu aveam, dar azi vorbim de banii de azi, nu mai avem bani nici azi! Haideți să vorbim despre prezent, să lăsăm ce-a fost!
Oprea: Domnule prim ministru, eu m-am gândit...
Ponta: Oprea, taci! Te rog eu frumos taci din gură și lasă-mă cu prostiile tale. M-am luat după tine și data trecută și m-au făcut ăștia praf prin ziare.
Oprea: Dar eu n-am mai propus niciodată nimic, domnule prim ministru!
Cazanciuc: Așa e, Oprea n-a mai propus niciodată nimic, ce e just e just.
Dragnea: Hai, gata, v-ați prostit destul, mie mi s-a făcut foame. Dacă nu avem bani haideți să mergem să mâncăm ceva, fac eu cinste.
Teodorovici: Putem absorbi...
Ponta: Dumneata cine ești? Cum ai intrat aici?
Teodorovici: Păi m-ați numit dumneavoastră, sunt de la Fonduri Europene!
Dragnea: E băiatul cu...
Dușa: Da, băiatul cu...
Ponta: Aha, am înțeles, e băiatul cu!
Teodorovici: Păi spuneam că putem absorbi...
Ponta: Gata, domnule, am priceput cine ești, nu mai trebuie să insiști, ești băiatul cu, foarte bine, gata, potolește-te că doar n-o să stăm aici toată ziua!
Constantin: Domnule prim ministru, am și eu o rugăminte, dacă am putea să dăm o Ordonanță în ceea ce privește televiziunile...
Nica (în șoaptă) către Câmpeanu: Iar începe ăsta cu Voiculescu lui.
Ponta: Spuneți, domnu' Nica, spuneți mai tare să râdem și noi!
Nica Nu, spuneam de Dan Diaconescu, că a redeschis OTV.
Ponta: Și ce-i de râs?
Plumb: Îmi dați voie să merg până la baie?
Mănescu: Dacă mai stați puțin mergem împreună!
Dragnea: Mergem să mâncăm ceva, sau nu?!
Ponta: Mă sună ăia de la RTV, eu zic să mergem.
Nicolăescu: Și pe mine mă sună de la RTV!
Voinea: Cred că sunt spam-uri...
Varga: Spam-uri? Păi spam-urile nu sunt la Facebook?
Șova: Am citit într-o carte că spam-urile astea sunt peste tot...
Grapini: Domnule prim ministru, îmi dați voie să merg și eu la baie cu doamnele?!




0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!