.

18 nov. 2013

Împotrivă

Toată lumea este

Toată lumea, dar absolut toată lumea este împotrivă! Știu că n-o să mă credeți, tocmai de aia scriu, ca să vă demonstrez. Face unul gălăgie cu bormașina în bloc! Sunteți pentru? Nu, normal că nu, sunteți împotrivă. Ah, poate o să credeți că ăla care dă găuri e pentru, dar greșiți! Și ăla e împotrivă! E împotriva voastră pentru că sunteți împotriva bormașinii lui, clar...

Roșia Montană, gaze de șist? Împotrivă toată lumea, clar. Ăia din piață împotrivă, ăia de acasă împotriva celor din piață, ăia de la Chevron împotriva lu' ăia de la Gazprom, ăia de la B1 împotriva ălora de la Antena 3, iar ăia de la RTV împotriva tuturor celor care nu vor să dea publicitate. Ziariștii? Împotrivă, clar, citiți ziarele și o să vedeți că nimic nu le convine. Politicienii împotriva DNA-ului și ANI-ului, băncile împotriva clienților, clienții împotriva Vodafone-ului... Aici e chiar mai complicat decât pare, împotriva Vodafone-ului sunt și clienții Cosmote și Orange, dar n-am să înțeleg niciodată de ce. Mă așteptam ca ăia care au Cosmote să fie împotriva Cosmote, dar nu, ei sunt împotriva Vodafone (probabil ciobanul ăla e de vină, habar nu am).

Americanii împotriva iranienilor, sirienii sunt împotriva celorlalți sirieni, rușii împotriva chinezilor dar aici trebuie să pun asterisc din ăla și să vă trimit să citiți explicația. Hai, nu vă mai trimit, pun aici explicația: rușii sunt împotriva chinezilor, dar n-o pot spune pe față, o spun așa, mai pe la colțuri, dar asta nu înseamnă că nu sunt împotrivă. Mai vreți argumente, sau pot să închei aici? Dacă mai vreți să-mi spuneți, mai scriu și mâine, fac partea a doua, a treia etc. Evident că partea a doua va fi împotriva părții întâi, dar asta nu va face decât să demonstreze un singur lucru: am dreptate! Și da, știu, acum toți sunteți împotriva mea pentru că mă dau eu mare că am dreptate. 

P.S.: Am și o veste bună: cu toate că o să vi se pară incredibil vă spun că eu nu sunt împotriva voastră! Nu sunt nu pentru că eu n-aș fi împotrivă, dar nu sunt pentru că în seara asta sunt împotriva rahaților ăștia de la UE care acum mănâncă căcat că sunt pentru tăieri de taxe și că nu știu ce. Păi până acum erau împotriva tăierilor de taxe, acum de ce sunt pentru? Doar așa, ca să-mi strice mie materialul?


Fiți atenți la ăștia, ăștia sunt cei mai tari, ăștia de multe ori votează pentru împotrivă!!!!

2 comentarii:

  1. Hai, că m-ai aburit din nou! :)
    Şi tu eşti împotrivă, că nu mă susţii la concursul ăla amărât cu mocasinii!
    Da ăla de blogul meu.
    Şi faza cu Rusia şi cu China care e ?
    E suficient să citeşti o carte de istorie sau măcar Nobila Casă ca să ai o vagă idee despre ce e p-acolo! :)
    Iar la gazele de şist, rezist, rezist...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!