.

22 nov. 2013

Oare

Chiar nu mai au românii bani, sau au prins șmecheria?

Mă bucur să aud că a fost un dezastru total vrăjeala asta de blec fraidei. Ok, n-o spun ăștia prin ziare pentru că n-au interes, dar nici nu e nevoie, se vede cu ochiul liber. Site-urile au mers fără probleme, stoc epuizat la câte două-trei produse, bătăi de joc pe Facebook, pe bloguri, miștouri peste tot. Deci n-a ținut, indiferent de ce vor publica ziarele de pe la noi în zilele următoare. Și era normal să nu meargă, românul a învățat să se mai uite pe internet și la altceva decât la 9gag. Se mai uită pe un Amazon, pe un Media Galaxy de la nemți, pe un Saturn de la italieni, pe la chinezi (acolo chiar că te apucă nervii când vezi ce prețuri de căcat au!), peste tot. Și când vezi că tableta la reducere în România costă cât aia neredusă la nemți te apucă dracii, frate, dracii ăia blacks!

Asta trebuie făcut, e simplu, chiar funcționează. Nu mai cumpărați, e cât se poate de ușor. Nu mi-am cumpărat nimic de blecfraideiu ăsta și nu cred că o să cumpăr nici de ăla de pe 29. Nu cumpăr până nu o să văd reduceri adevărate, nu vrăjeli de Buftea. Nu-mi băgați mie 70% reducere și singurul produs care avea 66% era un căcat de stick USB, redus de la 20 și ceva la vreo 7 lei. La prosteală din asta să vă cumpărați produsele între voi dacă vă convine! Exact așa cum auziți, eMag să ia de la DOMO, Altex de la Media Galaxy și tot așa. Dacă nu, sănătate maximă, stați cu ele în depozite poate fac pui. Gata, s-a schimbat schimbarea, așteptam demult momentul. Știm cu cât le luați, știm cât vă costă transportul, știm ce adaos vă băgați, dar voi încă nu sunteți siguri că știm toate astea și de aia tot încercați. Eh, v-au demonstrat clienții că nu mai merge, cel puțin așa am văzut eu. Felicitări, românilor, bravo vouă.

O să urmăresc ce-mi trebuie și pe 29, de blec fraideiu celălalt, dar pot să pun pariu că și ăla o să fie la fel. Și eu la reduceri de 20 de lei nu pun botul, îmi pare rău, cine vrea să pună să fie sănătos. Eu mi-am luat Fila de 90 de euro cu 10 euro, deci vă dați seama că o reducere de 20 de lei nici măcar n-o pricep, nu andărstend. O să spuneți că exagerez, dar vă asigur că nu exagerez deloc, eu asta înțeleg prin reduceri de Black Friday. Păi 20 de lei îmi iau pe bon de la Cora, nu trebuie să aștept un an pentru ei, îmi pare rău. Sunt zgârcit? Nu, nu sunt, sunt realist, v-am mai spus, când știi că o giacă se vinde cu 500 de euro deși ea a fost făcută cu 10 începi să deschizi ochii. Dacă vreți să dați 500 e problema voastră, dar mie nu-mi permite creierul. Ah, să dau 10 euro pe ceva care se vinde cu 500 da, dar invers nu. Spre deosebire de alții eu am fost la fabrica de blugi unde nu exista nici o pereche de blugi, așa că sănătate. Celor care gândesc la fel ca mine le urez vânătoare plăcută vinerea viitoare, celor care nu gândesc la fel nu le mai urez nimic, înseamnă că au cumpărat deja și nu mai are rost.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!