.

11 nov. 2013

E unul mai tare ca mine

Nici eu n-o spuneam mai bine!

Am dat și eu căutare pe Google după Dietmar Bergtahl, ăla care a scris un singur material în viața lui și ăla despre Băsescu. Nu mă interesează ce a scris și nici de ce, dar mă interesează reacțiile, iar la Google la mine prima reacție o are unu', Octav Pelin, pe blog. Nu știu la voi, dar la mine ăsta iese în capul listei la căutări și vreau să vă spun că sunt extrem de bucuros că a ieșit el. Ok, omul e antibăsist, anti Boc, anti toți ăia, dar cum spune el cine l-a demis pe Băsescu nu spune nimeni! Nici măcar mie nu mi-a trecut prin cap așa ceva cu toate că prin capul meu trec zilnic tot felul de chestii.


Link aici, sper să nu modifice prea repede:)

2 comentarii:

  1. Linkul nu mai e functional. Adica tot site-ul nu este functional, ma rog, nu cred ca se astepta cineva sa reziste un astfel de articol. Cine stie la ce presiuni a fost supus bietul om sa isi inchida site-ul.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!