.

5 mar. 2013

Interviu online 300%

Cu Iulian Urban despre una, despre alta...

Iulian Urban, 12 iulie 1975 (nu ca mine, care sunt în aceeași zi și an cu David Beckham), avocat la Urban și Asociații, ex senator PDL dat afară din partid pentru că a postat faza cu "viermii" pe vremea când leșinau ăia pe la Antena 3 (acum nu mai vezi unu' deși Vosganian doar ce i-a anunțat că-i zboară pe toți:)). Am scris "dat afară" din partid? Am greșit, și-a dat demisia (fără să ne audă nimeni, a fost forțat, tot dat afară se numește). Pe vremea aia, cineva din PDL Constanța spunea cam așa: "Urban, bun băiat, tânăr! Are bani, are cap, e bun. Nu știu ce-au avut ăia la București cu el, dar era foarte bun pentru partid". Breichin niuz: cel care a declarat asta nu mai face parte din echipa de conducerea a PDL Constanța. N-a fost dat afară, dar...

1. "Masa oamenilor de bine din toate partidele e atât de mică (...) dacă nu te alipești unei găști ești eliminat." Cum se traduce declarația asta în limba română?  


Se traduce exact așa cum se scrie. Dacă o faci pe "anticorpul" ești eliminat de sistem imediat și marginalizat.

2. Poate cititorii nu au înțeles răspunsul. Asta ce înseamnă: "Aș pleca din Senat, pentru că oameni care au legături cu toate partidele vor ca DNA și ANI să ajungă la rolul de bibliotecă"? Au legături cu toate partidele? Păi eu cu cine mai votez?


Păi trebuie să citești mult și să analizezi cu mintea ta, ca să vezi cu cine ai putea să votezi. Atâta timp cât oamenii nu vor fi interesați de soluția morală și de o platformă anticorupție nu va exista nici o determinare a celor care sunt în această zonă să acționeze și atunci rămân eternii felicși, năstași, hrebengiuci...

3. Mulți cred că Iulian Urban sprijină "Falimentul personal" pentru că are datorii la bănci și vrea să nu-și mai plătească ratele. Așa e?


Din fericire nu am și nu am avut niciodată credit la bancă, nici eu personal și nici vreo firmă de-a mea. Datoria la bancă este o plagă de care nu mai scapi, un cancer care nu se mai poate elimina din corp; ajungi sclavul lor, muncești pentru ca ei, bancherii, să aibă salarii uriașe.

4. Dacă ieși din politică cum faci ca să mai faci politică? Pe Facebook primești "like" și atât! Sau se poate face și în România politică pe internet, cum se face la alții?


Măcar combați ca să-i aduci laolaltă pe cei care gândesc ca tine și, cel mai important, să creezi o alternativă de informare pentru cei care trec prin brainwash-ul zilnic al mediei aliniată politic.

5. Să revenim la Falimentul personal că e mai interesant decât politica! Eu am firmă, dacă dau faliment cu firma mai pot să dau și personal? Nu că mă gândesc la asta, dar nu știi cum se ivește ocazia să dau o țeapă și poate scap și eu cu fața curată!


Nu este chiar atât de simplu. Falimentul personal nu creează oportunități să dai țepe; este o măsură de protecție prin care, în loc sa arunci oamenii în stradă, le mai dai o șansă să-și refacă viața. Altfel ei devin o povară în plus pentru bugetele sociale și, până la urmă, întreg sistemul face implozie.

6. Băieții ăștia de la USL spun așa: nu Europa, nu este adevărat că vor cu Rusia, nu cu nimeni! Devenim putere mondială și nu știu eu?!


Dacă România ar produce ceva, dacă nu am avea 3 pensionari la un salariat, manevra ar merge! Dar nouă ne este lene să punem vara o roșie în grădină și stăm cu mâna întinsă, astfel încât chestiunea asta cu România putere independentă este o petardă care maschează altceva: dorința lor de a trăi într-o țara în care să poată fura fără să-i bage cineva la răcoare și fără să-i întrebe nimeni de la Bruxelles sau de la Moscova de sănătate.

7. Românii se dau mai mult în judecată decât nemții? Pentru ce, că văd că toți se plâng că nu au bani, deci trebuie să existe o altă cauză.


Nici vorbă! Nemții își apără mai aspru drepturile în Instanță decât românii și o fac atât de puternic încât la ei autoritățile nu mai dau rateu de frica legii.

8. Pro sau contra paradiselor fiscale? Nu de alta, dar umblă zvonul că blogul iulianurban.ro este încărcat pe un server din Cipru!


Ar fi bine dacă ar fi în Cipru... Nici vorbă. Iar paradisurile fiscale sunt corecte până la momentul la care nu mai vrei să plătești doar mai puțin la stat, ci deloc!

9. Șova l-a invitat pe Urban în PSD! Cum să refuzi să fii la putere?


Șova este prietenul meu, ne știm din Facultatea de Drept, dar avem vederi politice diferite total.

10. Mi-am adăugat "Schengen" la numele de pe Facebook și am fost făcut prost. Plecând de la premisa că sunt prost ce-ar trebui să-mi adaug la numele de pe Facebook ca să par deștept?


Atunci ăla care te-a făcut prost să își adauge el "deștept" și gata...


P.S.: Cam asta a fost! A mai declarat o chestie prin Ziare.com: "Soluții? România să importe 20000 de judecători și procurori, un Parlament și frânturi de partide politice. Toate din Germania!", dar nu l-am mai întrebat și despre asta că după aia fugiți toți cu mine și nu mai am loc de voi... Cum unde? În Germania!




0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!