.

22 mar. 2013

Căpșunarul și pariurile

Mi-am deschis apartament de pariuri
Dacă stăteam la casă poate-mi deschideam casă de pariuri, dar stau la apartament. Oricum, nu asta este important, important este că se poate câștiga! Puteți câștiga... un premiu?! Vedem noi după aia ce câștigați, mai întâi să dăm cotele:

Cipru - UE pe 25.03.2013:
- 1 - cotă de 0,000012. Nu joacă primul ministru cipriot pentru că cică e accidentat prin Rusia. Mai mult, galeria cipriotă are de dat vreo câteva miliarde pentru corurile rasiste împotriva europenilor.
- X - cotă de 0,000032. E posibil să iasă și un egal după cum îi cunoaștem pe ăia de la UE... Știți și voi cum sunt ăia de la UE, au gura mare, dar în rest pauză.
- 2 - cotă de 1,01. Prima cotă serioasă! UE nu are cum să piardă mai ales că joacă cu 26 de echipe împotriva a 11 jucătoti ciprioți.

Recomandare:
Eu zic să jucați X pauză, 2 final. Nu băgați mult, vreo 2-3 lei. O să câștigați ceva și nu mai trebuie să vă dau eu nici un fel de premiu.

Dacă nu aveți 2-3 lei puteți face un credit. Nu apelați la o bancă cipriotă că cică alea sunt închise. Ei spun că nu știu ce probleme, dar vă spun eu de ce: toți angajații și-au luat bilete de la bișnițari la meciul Ungaria-România. Hai România, hai Ungaria!



2 comentarii:

  1. Unde hai Ungaria ??? Sau poate n-am citit eu bine!
    Si la pct. 1 ce treaba are Rusia cu Europa cand mai mult de 70% din teritoriu nu se vede de dupa Urali ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am zis hai Ungaria? am greșit, probabil de aia au dat ăia gol... Rusia e peste tot

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!