.

26 mar. 2013

Căpșunarul și Adrian Năstase

Îl vreau pe Năstase pe prima pagină... dezbrăcat!

Sper că toată media este de acord cu mine. Oricum, nu mai are rost să băgați curve și proaste dezbrăcate pe prima pagină pentru că Banciu a spus clar aseară că nu le mai prezintă la revista presei. Așa că trebuie să veniți cu ceva nou, iar eu asta și fac, vă spun cu ce.

M-ați frecat la cap cu Năstase înainte de a intra la așa zisa pușcărie. Cât a stat la zdup m-ați frecat iar. Când a ieșit nu vă mai spun cât m-ați frecat că e clar pentru toată lumea. Băh, dar acum, când nu mai valorează cât o ceapă degerată, ce pulii mei mă frecați iar, băh, la cap cu Năstase al vostru? Nu vă alarmați, nu trebuie să acționați, aveți un pic de răbdare. Așa gândeam până acum 10 minute! Dar mi-am revenit! Mi-am dat seama că poate ieși ceva bun din toată treaba asta! Așa că acum vreau să-l văd și să-l aud pe Năstase în fiecare zi.

Nu contează cum, unde, în ce problemă, important e să apară Năstase pe undeva. Să fie exact ca puiul de coiot care apărea peste tot în parodia aia, în Hot Shots! Te așezi pe WC, hop, Năstase sub cur, te urci mașină, pac, te pui pe Năstase, ajungi pe Everest și vrei să bagi și tu steagul... exact, să-l înfigi în Năstase care era deja acolo. Să ajungă și ăsta un fel de Monica Tatoiu, asta îmi doresc. Pentru că doar așa o să se ducă dreacu și n-o să-l mai bage nimeni în seamă pe ciorditorul ăsta. Cât timp o să-l înjure sau o să-l acuze unii n-o să scăpăm de el. În momentul când începe lumea să-l ia la mișto pe toate părțile atunci gata, dispare. Nimeni nu dorește să-l pupe-n cur pe unul luat la mișto de toată lumea (ați văzut că până și Ciutacu a plecat de la Voiculescu din cauză că-l lua lumea la mișto! Păi cât să reziști și tu să servești un varan, un felix, un turnache, un bășinos, un...)

P.S.: Năstase pe prima pagină, dezbrăcat, cu interviu la interior despre ce dorințe are el: să călătorească, să facă shopping, să cunoască președintele ideal, să... Eh, cum ar fi? Nu-i așa că s-ar vinde revistele de-ar intra toate în faliment?!


Hai, să nu v-aud... Habar n-aveați de chestia asta...
alt P.S.: Să nu uitați de CONCURSSSSS! Click aici

Un comentariu:

  1. hai ca esti bun frate, mi-a placut articolul tau, ce atata nastase in sus nastase in jos, mama lui de ciocoi, pai el a facut acolo puscarie? a stat in puf si aku iese el mare martir, rusine romaniei si rusine romanilor care accepta astfel de lucruri si stau linistiti cu cafeluta in brate pe un fotoliu rapciugos uitandu-se la tv la stiri cu mafioti si mai stiu eu ce mari bogatasi ... cand tara asta are nevoie de locuri de munca si multe alte lucruri.

    respect man pentru postare, bvo si la mai mare.

    cat despre nastase sa se innece diseara si el si toata familia lui si restu de parlamentari.

    PACE !

    Semnat: CEL CARE ESTE si am si blog: www.dragonathus.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!