.

27 mar. 2013

Primele imagini live cu mine

Că tot vreți voi să vedeți cum arăt eu la față...

Vă pun aici un video de o calitate execrabilă ca să vedeți și voi cum arăt. Ca să nu mai spună lumea că sunt anonim, că mă ascund în spatele nu știu cui și alte prostii din astea. Vizionare plăcută...


În rolurile principale: eu, cască Nolan, webcam, PC
Regia: YouTube
Coloana sonoră: Cristi Gram și Micu Ionuț

Nici un animal nu a fost rănit, din contră... Sophie Jolie s-a speriat și m-a zgâriat când am dat să pun mâna pe ea după aia!

Copyright nu mai este, s-a terminat...

3 comentarii:

  1. daca iti faceai carare pe mijloc, puteai sa te filmezi fara cagula :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi ţepii ăia de pe căpşună cum au intrat sub mască ?
    Era doar o întrebare nevinovată . Acum să nu vii peste mine !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact așa cum vezi am intrat într-o Tabaccheria în Italia:))) n-am văzut în viața mea oameni mai speriați:)))) bine, mi-am dat-o jos în câteva zeci de secunde, dar până când am scos eu tot s-au căcat ăia pe ei:))) după aia au început să mă amenințe că puteau să cheme poliția, că nu știu ce, dar vreo câteva zeci de secunde le-a înghețat sângele:)))

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!