.

28 ian. 2013

Căpșunarul și ginecologia

E grav, extrem de grav!

Am fost la ginecolog! De acolo vin și vă aduc vești nasoale, teribile, șocante, spuneți-le cum vreți că tot aia vă dă. Am fost la New Vision Medical Center, dar nu asta contează, situația pe care am găsit-o la ei se găsește cu siguranță în toate ginecologiile astea, sau cum se mai numesc ele.

Lăsați faptul că acolo un medic bărbat bagă tot felul de chestiuni în păsărica nevestelor voastre și tot voi plătiți, lăsați aparatura de ultimă generație, lăsați personalul amabil (sau nu, depinde, la ăștia e ok), problema este alta și este cât se poate de gravă! După cum știți la ginecolog trebuie să aștepți. Nu nevasta așteaptă, tu ești ăla care așteaptă mai mult pentru că ea se duce să-i bage doctorul tot felul, v-am mai spus. Eh, așteptând doar nu ești tâmpit să te uiți la televizor pentru că sunt altele care așteaptă acolo și tu rămâi singur cu ele! Dar nu poți să te uiți la ele ca tâmpitu', că unele vin și ele cu bărbații lor și iese scandal. Deci te uiți așa, mai pe sub mustață! Nu așa se spune? Uatevăr...

Deci ce poți face ca să maschezi uitătura asta, ce modalitate mai bună există ca să te uiți fără să te vadă nimeni? Nu, smartphone-ul nu e bun pentru că intri pe Facebook și nu mai apuci să vezi nimic. Exact, îți iei o revistă și te faci că citești! Și acum ajungem la problema gravă cu care se confruntă cabinetele astea de ginecologie: aveți idee de când sunt revistele astea? Deci nu se poate așa ceva, am luat o Elle din aia, o revistă în care, vorba lui Banciu, n-ai ce citi, n-ai ce vedea. De când credeți voi că era revista? Da, fraților, iunie 2012!!! Am zis ok, poate a fost o întâmplare, hai să iau un Glamour până nu pleacă bruneta aia din stânga mea! Glamour de când era? Din august 2012! E clar pentru toată lumea că am pierdut-o și pe brunetă și pe blonda care venise fără bărbat! Deci nu se poate așa ceva, nu se poate. Cum dreacu să te uiți la una cu o revistă de anu' trecut în mână și s-o faci pe preocupatul ca să nu-și dea aia seama că te uiți la ea?!



Am vrut să iau un magazin medical din ăla, părea mai recent, dar pe ce femeie normală la cap o interesează că se uită la ea unul care ține în mână un magazin medical?! Să fim serioși. Am vrut să încerc să iau ceva de pe masa cealaltă, dar era târziu. A ieșit nevastă-mea și s-a terminat cu uitatul aiurea, gata, asta a fost! 

Fac un apel pe această cale tuturor ginecologilor care au cabinete din astea: fraților, nu se poate, faceți ceva! Chiar nu vă pasă de noi, chiar vă suntem indiferenți în așa hal? Știu că femeile nu citesc revistele alea pentru că ele oricum află informațiile înaintea revistelor, dar
gândiți-vă că avem și noi nevoie de o acoperire serioasă! Vouă vă convine că voi o vedeți toată ziua, de dimineață până seara, dar nu toată lumea are șansa asta! Peste un an o să vin iar, poate chiar mai devreme, vă rog frumos să rezolvați situația până atunci. Vă mulțumesc.

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!