.

27 ian. 2013

Căpșunarul și bulevardul

Iar am mers cu autobuzul

Altfel nu le vezi, nu ai timp. Dacă mergi cu mașina nu vezi nimic, nu auzi nimic, nu se-ntâmplă nimic, pe bune! Dacă mergi cu mijloacele de transport în comun se întâmplă toate alea, e mult mai interesant.
B-dul Lăpușneanu fără lumină! Horror, în pulii mei!
Vedeți poza asta?! O vedeți? Eh, de la City Mall până la prima (habar n-am cum se numește prima, dar eu acolo cobor când merg cu transportul în comun) a fost lumină. Chiar înainte să cobor s-a terminat, s-a stins totul! Nu mi s-a făcut frică, am coborât, doar nu eram nebun să merg până la Satul de Vacanță doar în speranța că se aprinde iar lumina. Nu mi s-a făcut frică ca să cobor, dar mi s-a făcut după ce am coborât! Păi trebuia să traversez (nu să tranversez, atenție) ditamai bulevardul Lăpușneanu, 6 benzi în total!

Am așteptat să treacă unul, să treacă al doilea, să treacă al treizecilea și până la urmă am traversat. Am niște treabă mâine dimineață la 8 și nu-mi puteam permite să mai aștept. Am traversat cu viteza luminii și cu ocazia asta vreau să-i transmit lui Einstein că a avut dreptate: viteza luminii există! 

Nu știu de ce au întrerupt lumina chiar când am coborât eu din autobuz. E adevărat că m-am luat de Mazăre, de ăștia de la RATC, de Nicușor Constantinescu, dar chiar nu vreau să cred că mă urmăresc ăștia din satelit și mă lucrează de fiecare dată când au ocazia. Sau... Mașina nu mai merge, mi-a fost spartă, mi s-au furat actele... Oare mă urmăresc chiar în halul ăsta?! Sau ăsta e ghinion? Ah, păi în cazul ăsta nu e Mazăre și nici RATC-ul, că ăștia nu au ghinion de ani de zile. Am ajuns în casă la 11 fără 10! Hai că nu sunt chiar atât de ghinionist, la 11 începe Banciu cu lumea lui:))

5 comentarii:

  1. A cazut curentul la aceeasi ora si in centru pe Mircea, scarbele de la electrica sunt de vina....

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur nu e Mazăre? eu de Electrica nu m-am luat niciodată:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Spartul masinii si furatul actelor tale e o operatiune a mujahedinilor USL. Sloganul lor:"Ordine de sus, initiativa de jos"
    Si asta e doar un prim si unic avertisment din partea clanului Mazare/nicusor Constantinescu. Iar daca o sa mai scrii in alti termeni decat elogiosi la adresa Tovarasului Ponta si a partidului unic, altfel ti-se va face o revizie finala sub masina ta de catre cineva venit din Pristina Kosovo ,aaa pardon Piatra Neamt...mhm ma rog nu am gresit, ar trebui sa fie localitati infratite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu dispera! Inca nu s-a terminat. :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!