.

8 ian. 2013

Căpșunarul și cursul de schimb

aia în aprecierea Euro...

Cel mai mult mă enerva la Ora de business a lu' Moise discuția aia despre curs. Bine, nu doar la Moise, la toți, dar ăsta e motivul pentru care nu mă mai uit la Ora de Business (adică nu-l mai caut, că nici nu mai știu pe ce canal e și la ce oră).

Pe italieni îi prosteau cu dolarul! Acolo totul se scumpea din cauza dolarului! Un rahat din ăla de euro era, să zicem, 1,24 dolari. Eh, dacă se făcea 1,21 gata, erau terminați! Că s-a apreciat dolarul, că petrolul e în dolari, că pulii mei e în dolari, că pulii lu' ălălalt e în dolari și tot așa. Când creștea euro nu se mai întâmpla nimic pentru că economia mergea prost având în vedere faptul că chinezii cumpărau în dolari! Oricum o dădeai tot aia era, așa și la noi. S-a apreciat leul, și?! Ce dacă s-a apreciat? Benzina costă tot aia, s-au mărit taxele, se scumpesc toate alea... Doar cretinii din presă mai văd în asta o super știre, în rest nu dă nimeni doi bani. Îi mai auzeam și pe ăia pe la televizor: acum e momentul să investiți în euro! Păi, băi nene, voi chiar aveți impresia că cine are bani de investit în euro, sau ăia care fac achiziții și alte treburi în euro așteaptă să le spuneți voi când să cumpere sau când să vândă?!

Sau poate vă interesează pe voi! Îmi cer scuze în cazul ăsta! Nu m-am gândit că sunteți interesați de chestia asta. Ok, dacă sunteți atât de interesați o să vă spun și eu câteva chestiuni: salariul mediu net era 340 de euro la un curs de 4,50 și a devenit 365 euro la un curs de 4,20! Cu alte cuvinte, dacă aveți de muncă și dacă luați salariul mediu, aveți 25 euro de care să nu știe soția!!! Dar să nu-i beți sau să mergeți la curve cu ei, nu! Nu mergeți pentru că începând cu luna ianuarie o să plătiți mai mult peste tot! Vedeți voi, sunt unii în țara asta care nu dau nici măcar doi bani pe cursul leu-euro! Ăia măresc indiferent cât e leul. Probabil sunt italieni și ăia au o scuză: ei scumpesc din cauza dolarului...


Na, am rezolvat problema cursului! După cum vedeți bancnota are și elemente de protecție speciale împotriva falsificării...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!