.

3 ian. 2013

Hai să facem rating

Când îi aud pe ăștia mă bufnește râsul...

Discutau unii despre rating pe la o televiziune din asta românească. Bine, ei discutau despre același Ponta, Băsescu și Becali și aveau impresia că fac rating, că lumea era cu gura căscată în fața televizorului și se uită la ei. Mai mult ca sigur azi sunt fericiți că au bătut cu 1000 de telespectatori televiziunea concurentă între orele 20.16-20.17 și 14 secunde. După aia au băgat publicitate și 3000 au schimbat canalul...

Între timp eu căutam pe net ce înseamnă rating-ul ăsta, încercam să mă lămuresc. Și am dat peste Top Gear, 350 milioane de telespectatori pe emisiune în 170 de țări. O oră ține un episod din Top Gear, o emisiune unde nu apare nici Ponta, nici Băsescu și nici măcar Regina Angliei. Bine, o să spuneți că Ponta nu poate face rating în Germania, dar cred că m-ați înțeles greșit, eu nu încerc să vă conving de ceva, încerc să-mi explic ce înseamnă rating!

Plecând de la Top Gear am ajuns la Teleenciclopedia! Eh, aia da făcea rating! Albumul Duminical făcea rating, chiar și Telejurnalul făcea cu toate că n-am priceput niciodată de ce. Gata, m-am lămurit cum se face rating-ul, ori ești englez și faci Top Gear, ori bagi o dictatură și te întorci la două ore de program pe zi cu Telejurnal și Teleenciclopedie. Cu toate astea văd că ăștia pe la noi continuă să se bată în rating-uri! Pro TV se lăuda azi dimineață că e pe primul loc, că i-a făcut pe toți! M-a bufnit râsul, ce să le spui sărmanilor?! Să le spui că ei cu 8 canale de televiziune nu adună nici cât ultimele două secunde din genericul de la Top Gear?! Păi când vorbește aia de la BBC peste generic și anunță ce emisiune urmează se uită câți se uită la toate televiziunile din România într-un an:)))

P.S.: A murit Sergiu Nicolaescu! Omul a făcut o grămadă de rating prin decembrie 89, dar cică tot n-a ajuns la câți se uită la Top Gear în pauza publicitară...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!