.

7 sept. 2012

Mâncare și băutură

Dacă e să mă iau după ei mor dreacu de foame...

Din ce în ce mai multe personaje au început să dea pe față cam ce se află în mâncarea și în băutura pe care le consumăm zilnic. Printre cei mai insistenți din România au fost ăia de la OTV. Ei au crezut că prezentând populației ce se găsește în salam și în Coca Cola lumea o să-i voteze pe ei și o să-i facă președinți. Bine, măi deștepților, conform sondajelor o să vă voteze vreo 10%, dar hai să vă dau o veste proastă: și voi și ăia care o să vă voteze o să continuați să consumați ce prezentați voi la televizor:)))

Food Inc e doar unul dintre documentarele care au răsculat un pic spiritele. Spun un pic pentru că imediat după ce s-a terminat filmul lumea s-a calmat dându-și seama că oricum nu poate renunța la produsele prezentate acolo. Am vorbit și eu cu cetățeni care au lucrat la fabrici de mezeluri, știu ce se bagă-n ele, eram în Italia... Apropos de proștii care se dau mari bancheri pe net și mănâncă căcat pe bloguri! Băi gunoaielor, hai să vă povestesc o chestie (despre care am mai povestit eu, dar mai puțin). În 2008, în Italia (Cremona) a fost un scandal monstru cu o fabrică de brânzeturi. Lumea a chemat organu' că nu mai putea sta în casă de miros! Ce făceau băieții? Simplu: adunau brânză stricată de pe la magazine etc, o prelucrau bine și o vindeau ca BRÂNZĂ DE LUX 'tu-vă-n gât de papagali! Când au intrat ăia de la Guardia di Finanza peste ei au găsit brânză cu căcat de șoareci, mucegăită (e bună aia, nu-i așa?!), cu ciuperci dintre degete și tot ce mai poate exista de genul ăsta. Băieții aveau acolo niște "specialiști" care o prelucrau și o vindeau prin intermediul unui en-gros (tot al lor) la pizzerii, la magazine de figuri și la mai toate restaurantele de fițe pentru idioți. O vindeau cu reducere și cumpărau o grămadă pentru că etichetele erau prea tari ca să reziști tentației, iar 75% din brânza cu căcat de șoareci în ea devenea brânză franțuzească calitatea întâi! Asta pentru că tot întrebau niște imbecili de ce m-am dus la Sabroso (unde e ieftin) și după aia mă plâng de ospătari! Eh, eu m-am dus la Sabroso și m-am plâns de ospătari, voi mergeți la fițe și o să vă plângeți de stomac! Ah, să nu uit! Fabrica a fost închisă, dar după două luni iar au chemat ăia care locuiau în zonă organu'! De ce credeți? Exact, mirosea iar, dar doar noaptea de data asta:)))

Buun. Nu vă mai povestesc unde am lucrat eu în Italia pentru că oricum am băut și eu și ăia care-mi spuneau să nu beau produsele multinaționalei respective. Dacă țineți neapărat vă spun, că am văzut că au intrat și pe piață la noi: San Benedetto. Ce face? Păi dacă vă spun apă, Pepsi, tot ce se termină cu "gade", toate ceaiurile alea pe care le beți voi vara, băuturile tonice cele mai cunoscute etc. vă dați seama și singuri. Practic orice se găsește într-un frigider de alimentară mai puțin Red Bull și încă vreo 2-3. Nu mai aveau contract cu Cola, dar nu se știe niciodată. Cum se făceau? Nu vreți să știți și oricum nu știu să vă spun! Locul unde se preparau era interzis pentru toată lumea mai puțin pentru doi șmecheri care intrau din când în când cu niște pachețele cu praf frumos colorat (băh, da ce culori!). Cert este că toată lumea spunea să nu bei din aia, să nu bei din aialaltă, dar având în vedere că puteai să bei orice vă dați seama că toată lumea turna pe gât, mai ales vara.

De ce v-am spus toate astea? Ca să vă liniștesc! Știm cu toții ce bem și ce mâncăm, iar ăia care nu au habar se pot uita pe etichetă. Dacă nu știu să citească măcar văd poze și tot e ceva. Da, știu că la fabrica de mezeluri se bagă animale moarte de trei zile, cioc de barză, unghie de maimuță, se bagă hârtie igienică câteodată, apa din sticlă e apă de la robinet (cu mici excepții), că Pepsi și Cola sunt 99,9% praf de copt, iar chinezii au făcut până și ouă din gelatină și alte chimicale... V-am povestit ce praf am dus eu pentru ouă? Nu vă mai spun, lasă. Știu că există brânză albastră, iaurt mov, mâncarea pentru copii e plină de... Hai, gata că poate citește și copilul și nu mai vrea să mănânce după aia. Așa, și? Ce vreți să faceți? Nu mai mâncați fraților! Nu mai mâncați, nu mai beți și hrăniți-vă cu aer! Vreți să știți ce-i în aer?! Nu cred că vreți să știți că după aia chiar nu mai aveți din ce trăi.

P.S.1: Ce să vă zic, poftă bună și aveți grijă să mestecați bine! Mestecatul bine ajută la digestie:))))

P.S.2: Mamăăăă, ce coadă e la McDonald's...



5 comentarii:

  1. Am văzut eu azi un bănculeţ pe net.
    Să văd repede dacă-l găsesc.
    Gata!

    – Alcoolul ucide!
    – Si ce, apa te face nemuritor?

    via http://stilumor.blogspot.ro/2012/09/ma-tin-de-bancuri.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar, alcoolul oare din ce se mai face?!:))

      Ștergere
    2. formula moleculară C2H5OH
      acu, dacă ţin cont că am trecut cu greu la chimie din generală până-n facultate, mă hazardez şi spun că din carbon, hidrogen şi oxigen. :D

      Ștergere
  2. Chiar crezi ca (virgula) conteaza? :D

    RăspundețiȘtergere

  3. Mda...
    Uluitor sau nu, chestia cu otravirea populatiei (pe termen scurt, mediu si lung) e o excelenta arma de a deciam populatia!
    Insa, OTV-ul si populatia imbecilizata ce (din varii motive se uita si "ia aminte") crede tot ce spune ramane doar sa faca post negru!
    Ce negru...vorba ta cu aer comprimat...
    Excelent scris!
    P.S
    Nu stiam ca asa era (sau mai e) in Italia! ...
    :P
    Promit sa ma las definitiv de acum de San Beneddeto! Pe cuvant!
    :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!