.

21 sept. 2012

Căpșunarul și oralul

12 milioane un supt?!

Poate o să mă apuc și eu de supt ceva că văd că e rentabil! Poate mi-o sug chiar singur dacă reușesc, să fiu primul om care și-o suge singur... Pe la spate de exemplu! Ce, vă e rușine să citiți ce scriu eu aici, cu suptul, cu astea? Hehehe, dar dacă vă spun 12 MILIOANE DE DOLARI o mai faceți pe pudicii? Pentru că da doamnelor, domnișoarelor (în principal) și domnilor (și noi că sunt bani mulți!), un supt poate valora 12 milioane de parai în ziua de azi, cel puțin la americani.


Nu mă credeți? Păi ia să vedem ce scriu americanii la ei în gazete: Lewinsky a cerut 12 milioane de dolari pentru confesiunile sale. Cu toate că nu s-a aruncat nimeni până acum există câteva publicații interesate să scoată o carte de genul ăsta. Marea majoritate a luat-o la mișto pe sugătoare, dar citim printre rânduri că fata și-a tras un sac de bani în cei 14 ani care au trecut de când i-a supt-o lu' papagalu' ăla de Clinton. A fost invitată pe la toate televiziunile să explice cum o ținea în mână, toate ziarele au publicat interviuri cu ea în care povestește cu ce s-a șters la gură după aia și chiar și la radio au încercat unii să imite gemetele, dar CNA-ul lor i-a prins și i-au pus să plătească drepturi de autor.

Mai sunteți pudici? Nu mai sunteți, nu-i așa?! Păi ce pudic să mai fii, nene, când auzi că o ștoarfă de doi bani scoate milioane dintr-un supt, iar alții... Adică cât de fraier trebuie să te naști în ziua de azi să-ți faci un doctorat de exemplu, sau să te chinui să plagiezi unul?! Păi dacă Ponta își trecea în CV că i-a supt-o lu' Năstase cred că Băsescu era terminat în momentul ăsta. Bine, Băsescu ar fi trebuit după aia să inventeze ceva dacă ar mai vrut să aibă vreo șansă, să treacă acolo că i-a supt-o lu' Merkel, sau ceva de genul ăsta, pentru că altfel zero succesuri.

Dar să revenim și să încheiem cu târfa asta de Monica. 12 milioane de dolari ca să povestească, pentru a nu se mai știe câta oară, cum i-a supt-o lu' handicapatu' de Clinton și câteva publicații chiar sunt interesate!!! Deci idioții se nasc pe bandă rulantă fraților, nu se termină niciodată. La 14 ani după marea sugere mai există o grămadă de cretini care ar cumpăra o carte de genul: cum i-a supt-o Monica lui Bill Clinton și ce făcea handicapata de nevastă-sa în timpul ăsta.

P.S.: Vreau să fac o dezvăluire: i-am supt-o unui extraterestru, dar am fost amenințat s-o fac pentru că dacă nu i-o sugeam distrugea Pământul! Practic am salvat omenirea prin gestul meu extraordinar! Nu vreau 12 milioane de dolari, dar dacă găsesc măcar un idiot care să plătească 12 milioane de lei vechi pe o istorie de genul ăsta eu zic săru'mâna!



5 comentarii:

  1. daca crezi in extraterestrii poate ma imbrac in verde si trec pe la geamul tau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acu' e musai sa dai in judecata extraterestrul!
    Altfel tot efortul tau s-a consumat inutil. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în loc să mă plătiți că am salvat planeta voi mă trimiteți să dau bani la avocați...

      Ștergere
    2. Şi tu acum.
      Am un amic avocat, îmi dă şi comision!
      Cui îi mai pasă de planetă?

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!