.

17 sept. 2012

Căpșunarul și shopping-ul

Cât să cumperi, nene, de la Mall?!

Băh, nu știu voi, dar eu când mă duc la City Mall-ul din Constanța mă duc mai mult să mă întâlnesc cu cineva și să beau o cafea, o apă minerală, un biscuite. Dacă se întâmplă să cumpăr ceva bine, dar cu mai mult de-o sacoșă eu n-am ieșit de acolo niciodată. Mă gândesc că de aia e Mall, să te duci să mai pierzi timpul nu să te apuci de cumpărat jumătate din marfa de p'acolo. Poate greșesc, nu știu, dar eu unul așa fac. Hai să zicem (pentru reclamă) că am ieșit într-o zi cu două sacoși pentru că am trecut pe la alimentara aia, Cora.

Bun. Eu v-am lămurit în legătură cu mine, acum e rândul vostru să mă lămuriți în legătură cu ăsta:
Eh? Are cineva vreo explicație? Câtă marfă vrea să cumpere omul ăsta, fraților?! Un magazin întreg, tot Mall-ul, toată Constanța? Evident că nu asta mă interesează pe mine, aici e vorba de parcare... Băh, nu ajungeau faraonii ăia cu Q7 și alte nații de gipuri care abia au loc prin parcarea Mall-urilor, acum au început să vină ăștia și cu remorcile! Și ce parcare a făcut și ăla cu mașina roșie!!
 
Nu mai scriu nimic că m-apucă nervii. Gata! Altfel? Voi toate bune, sănătoși? Bun...

P.S.: Mi-am luat 3 zile de suspendare pe Facebook pentru o poză cu țâțe goale. Data viitoare o să bag pe blog pozele astea cu țâțe ca să fie mai distractiv și să nu ne mai enervăm cu toți țăranii ăștia cu remorcile lor cu tot...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!