.

12 sept. 2012

Recunosc, sunt vinovat!

Dar să știți că am votat doar de două ori!

Vă rog frumos să mă iertați. Din cauza mea au avut de suferit atâtea milioane de oameni. Nu mai pot să trăiesc cu povara asta așa că recunosc: din cauza mea țara a avut de suferit și încă mai are! Dacă-mi vedeam de treabă poate acum aveam și noi o țară ca afară (parcă așa cereau unii prin piață). Dar nu, a trebuit să merg eu la vot ca să vă bag pe toți în rahat până la gât. Nu mai pot schimba nimic, ce-a fost a fost și cu asta basta, dar măcar pot să fac ceva pentru viitor, pentru o lume mai bună, pentru generațiile de oameni care vor urma, pentru generațiile de maidanezi, de țânțari, de lăcuste care vor urma. Și o voi face, o voi face pentru că de două ori merge, dar a treia deja e prea de tot. Jur pe roșu că nu mai merg la vot în viața mea!

Și la urma urmei ce să caute unul ca mine la vot? Habar n-am să votez în primul rând. Nu credeți? Păi hai să vă spun: prima dată l-am votat pe Constantinescu cu cei 15000 de specialiști ai lui cu tot. Mai are vreun rost să comentăm pe tema asta?! Nu cred, cei mai mulți dintre voi au și uitat vremurile alea dintr-un motiv foarte simplu: nu e nimic de amintit! Nu mi-a ajuns și am mers la vot și a doua oară. Nici nu știu dacă să vă spun sau să nu vă spun, dar hai să vă spun acuma dacă tot am început: l-am votat pe independentul (pe vremea aia) Radu Ștefan Mazăre la primărie! Hoooo, ușor, ce-aveți cu mama? Eu l-am votat, nu mama...

Acuma pe bune, spuneți și voi, mai are rost să meargă unul ca mine la vot?! Chiar nu mă pricep, chiar nu le am cu votul. Mi-e că mă duc și a treia oară și cine știe pe ce pun ștampila aia... La ce nepriceput sunt parcă văd că pun pe vreun nou dictator din ăsta, pe vreun nou Ceaușescu. Lasă, mai bine nu mai merg eu nicăieri că nu e de nasul meu votul. Ca să votezi îți trebuie experiență, tre' să ai simțul ăla să nu știu cum, adică să te uiți pe buletinul de vot ca pe biletul de loto! Doar te uiți și alegi numerele câștigătoare! Ori eu n-am câștigat mare brânză la loto până acum, așa că nu văd ce-aș putea câștiga la vot.

Și după aia mai e o problemă. De ce să merg eu la vot? Ca să-l aud pe ăla care câștigă că mă reprezintă, că toate vilele pe care și le-a tras sunt pentru că așa am votat eu? Păi eu nu l-am votat pe Constantinescu ca să care marfă pentru butic din Asia cu avionul prezidențial și pe Mazăre ca să se dea cu parașutele și să meargă-n insule! Eu i-am votat pentru alte chestiuni, pentru programul ăla pe care l-au prezentat atunci când au candidat și din care n-au respectat nici măcar 2-3 rânduri! Și dacă și alții s-ar simții la fel de vinovați ca mine și n-ar mai vota atunci sunt curios cum o să mai vină caricaturile alea de la USL să se dea mari la TV că ei reprezintă 7,5 milioane de români?! Păi dacă merg la vot doar 7500 de români tot așa o să vă lăudați? O să mergeți la Antena Felix și o să urlați acolo: "Noi, cei 10000 de politicieni de la USL trebuie să facem totul pentru a-i apăra pe cei 7500 de români care ne-au votat!". 

Nu știu voi, dar eu gata, nu mai fac! Îmi cer scuze în fața națiunii pentru pagubele provocate cu votul meu și promit să nu mai fac. Iar dacă prin toamnă (sau când mai sunt alegeri) vă treziți cu o listă pe care apare numele meu cu semnătură și tot ce trebuie vă rog frumos să chemați DNA-ul, CIA-ul, KGB-ul și pe cine mai vreți voi și să faceți reclamație pentru fraudă electorală! Bine, asta doar dacă nu există prin țară vreun cretin care chiar se numește pe bune Răzbunarea Căpșunarului! Nu de alta, dar am înțeles că prin zonele alea unde se votează 250% e posibil orice...

P.S.: Nimic, am pus P.S. pentru că așa se obișnuiește...

:)) Băh, cum băh să stai la coadă să votezi? :))

2 comentarii:

  1. Ahahaha!
    Mda...supararea ta e pe DEPLIN justificata!
    Insa, boicotarea ar trebui sa poorneasca de la un numar mult mai mare de oameni, cu capul pe umeri!
    Solutia ta e chiar POTRIVITA si e o PALMA data acestei gasti de hoti, adunaturi de infractori ce s-au protapit in functiile de conducere, de dupa 89 incoace...
    :) Imi place aceasta postare datorita acestui ethos atat de original ce transpare din scriitura! :) Respectele mele, Monsenieur! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si tu pui, ulei, malai, orez , faina si sa vezi cum triumfa democratia in Constanta.
    Da'ai grija sa dublezi pachetu' si sa anunti chestia asta din timp.
    Doar prin zvonuri, ca oricum e mai eficient. :D

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!