.

5 sept. 2012

Căpșunarul și Justiția

Iar am dat un telefon...

- Alo, Justiția?
- Da, cine e?
- Eu sunt făh, Căpșu!
- Aaah, tu erai jigodie?
- Da făh!
- Ce căcat vrei?
- Nimic făh, te-am sunat să-ți pun o întrebare...
- Ce întrebare?
- Păi vreau să te-ntreb dacă tu vezi ceva pe sub cârpa aia de pe ochi, sau ești chioară cu adevărat?!
- Nu sunt chioară, băh tâmpitule! Dar sincer nu prea se vede pe sub cârpă...
- Păi și de ce pizda mă-tii nu ți-o dai jos de la ochi ca să vezi ca lumea? Că văd că scapă toți pe lângă tine, unu' nu-l vezi!
- Păi n-am cum, boule! Nu vezi că am mâinile ocupate? Am sabia și cântarul ăsta nu vezi, ești chior?
- Și ce căcat faci cu ele? Lasă-le un pic jos și scoate-ți cârpa aia de la ochi!
- Păi și dacă vine în momentul ăla cineva la mine? Eu trebuie să cântăresc, să decid, să tai în carne vie...
- Tai pe dreacu să te ia. De cântărit cântărești tu șpăgi și alte chestiuni, dar de tăiat... Să mori tu că ai dat cu sabia aia vreodată în România!
- Am dat, dar din greșeală.
- Vezi, cum spuneam...
- Ia mai du-te-n pizda mă-tii și lasă-mă-n pace!
- Te-ai enervat?
- Da!
- Hă hă hă, proastă ești făh.
- Hai sictir!
- Am auzit că te-ai cuplat cu Voiculescu, așa spune lumea pe net!
- Da și? Ce te interesează pe tine cu cine mă cuplez eu?
- Ah nu, mă doare la bască, dar așa ca chestie. Ce dreacu vrei să te-ntreb la telefon?
- Păi dacă nu ai ce întreba închide!
- Păi am 3000 de minute în ofertă, cu cine să vorbesc atât?!
- Cu sor-ta!
- N-am soră, dar ia stai așa! Cum gâtu' mă-tii ții tu telefonul ăla dacă ai mâinile ocupate?
- Am bluetooth, boule!
- Aaaaah, am priceput. Da' ce telefon ai?
- iPhone, normal!
- 4S?
- Da!
- Auzi făh, iese ăla nou pe 12 septembrie! Dacă-ți fac unul cadou mă scapi și pe mine cu niște terenuri?
- Ce culoare?
- Culoarea mă-tii! De unde să știu eu? Nici nu știe lumea cum arată și tu vrei să-ți spun culoarea?
- Lasă că aflu eu și-ți spun!
- De unde?
- Păi i-am rezolvat cu treaba ai cu Samsung, îmi sunt datori!
- Al dreacu curvă...
- Hehe...
- Bun, deci mă rezolvi!
- Da' ce fel de terenuri?
- Nu știu încă, dar dacă mă rezolvi ce mai contează...

P.S.: Ce băh, voi credeați că Justiția e o statuie din piatră, sau ceva de genul ăsta?! Hă hă hă...
Uite, se găsesc costume pe net câte vreți...

5 comentarii:

  1. justitia romana de ani buni este in moarte clinica

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa-ti controlezi creditul ca tocmai ai dat un apel international. Justitia romana sade in libia cu pizda la soare si rade de prostii aia de cauta creditele dictatorului, in romania are doar sosii inapte de-a scoate 2 sunete, dar sa si vorbeasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahahah!
    Bun dialogul!A
    s zice ca e chiar REAL!
    IMI ADUC AMINTE DE un celebru citat:"Omenirea este aşa cum este. Problema constă nu în a o schimba, ci a o cunoaşte."(Gustave Flaubert)

    p.s
    La cat mai multe asemenea dialoguri! CA DOAR de aceea exista atatea minute in retele de telefonie! :P ;) =))
    p.p.s
    Facem cumva sa mai postezi un interviu (de data asta real) cu cineva din sfera cultural-muzicala constanteana?
    Astept raspunsul tau, Monsenieur! :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!