5 sept. 2012

Căpșunarul și Justiția

Iar am dat un telefon...

- Alo, Justiția?
- Da, cine e?
- Eu sunt făh, Căpșu!
- Aaah, tu erai jigodie?
- Da făh!
- Ce căcat vrei?
- Nimic făh, te-am sunat să-ți pun o întrebare...
- Ce întrebare?
- Păi vreau să te-ntreb dacă tu vezi ceva pe sub cârpa aia de pe ochi, sau ești chioară cu adevărat?!
- Nu sunt chioară, băh tâmpitule! Dar sincer nu prea se vede pe sub cârpă...
- Păi și de ce pizda mă-tii nu ți-o dai jos de la ochi ca să vezi ca lumea? Că văd că scapă toți pe lângă tine, unu' nu-l vezi!
- Păi n-am cum, boule! Nu vezi că am mâinile ocupate? Am sabia și cântarul ăsta nu vezi, ești chior?
- Și ce căcat faci cu ele? Lasă-le un pic jos și scoate-ți cârpa aia de la ochi!
- Păi și dacă vine în momentul ăla cineva la mine? Eu trebuie să cântăresc, să decid, să tai în carne vie...
- Tai pe dreacu să te ia. De cântărit cântărești tu șpăgi și alte chestiuni, dar de tăiat... Să mori tu că ai dat cu sabia aia vreodată în România!
- Am dat, dar din greșeală.
- Vezi, cum spuneam...
- Ia mai du-te-n pizda mă-tii și lasă-mă-n pace!
- Te-ai enervat?
- Da!
- Hă hă hă, proastă ești făh.
- Hai sictir!
- Am auzit că te-ai cuplat cu Voiculescu, așa spune lumea pe net!
- Da și? Ce te interesează pe tine cu cine mă cuplez eu?
- Ah nu, mă doare la bască, dar așa ca chestie. Ce dreacu vrei să te-ntreb la telefon?
- Păi dacă nu ai ce întreba închide!
- Păi am 3000 de minute în ofertă, cu cine să vorbesc atât?!
- Cu sor-ta!
- N-am soră, dar ia stai așa! Cum gâtu' mă-tii ții tu telefonul ăla dacă ai mâinile ocupate?
- Am bluetooth, boule!
- Aaaaah, am priceput. Da' ce telefon ai?
- iPhone, normal!
- 4S?
- Da!
- Auzi făh, iese ăla nou pe 12 septembrie! Dacă-ți fac unul cadou mă scapi și pe mine cu niște terenuri?
- Ce culoare?
- Culoarea mă-tii! De unde să știu eu? Nici nu știe lumea cum arată și tu vrei să-ți spun culoarea?
- Lasă că aflu eu și-ți spun!
- De unde?
- Păi i-am rezolvat cu treaba ai cu Samsung, îmi sunt datori!
- Al dreacu curvă...
- Hehe...
- Bun, deci mă rezolvi!
- Da' ce fel de terenuri?
- Nu știu încă, dar dacă mă rezolvi ce mai contează...

P.S.: Ce băh, voi credeați că Justiția e o statuie din piatră, sau ceva de genul ăsta?! Hă hă hă...
Uite, se găsesc costume pe net câte vreți...