.

4 mai 2011

Capsunarul si munca la negru

S-au gasit banii!!!
M-am stricat de ras! Auzi ce zice Boc: 42.000 de contracte de munca au fost incheiate in doar doua zile! Poate exagereaza, dar oricum m-am stricat de ras! Imi imaginez patronii cum inroseau telefoanele: "Bah, du-te repede si fa contracte la aia ca ma calca controlu'! Fugi pana nu ne prinde astia!". Cred ca si multe dintre activitati au avut de suferit... a trebuit sa-i cheme pe aia de pe santier sa semneze sa le faca copii pe hartie dupa alte hartii si tot asa. Si aia loviti de munca chiar in ziua aia ii ziceau la sef : "Lasa sefu' ca terminam si venim dupa aia!" neavand habar de ce e ala asa de disperat:))) In sfarsit... poate nu a fost chiar asa.

Chiar daca nu a fost asa altceva e interesant! S-au gasit banii in Romania! De cand m-am intors acasa aud ca nu sunt bani, ca e saracie, ca nu e buna legea aia, ca nu e buna cealalta... Cand, ce sa vezi! Deodata 42.000 de oameni vor plati taxe si ce dreacu' se mai plateste pe la astia! Cand au auzit de amenda si de puscarie imediat au gasit lovele! Cand e vorba de penal si de amenzi nu mai e problema cu cat de naspa e legea si cat de nasol e Guvernu'! Pai vedeti? Asta trebuia facut de mult si poate banii aia pe care nu-i gasea nimeni prin Romania se gaseau! Acum daca tot s-a inceput eu propun sa se treaca mai departe si la alte chestiuni! De exemplu sa se amendeze si sa fie amenintati cu penalu' si aia care lasa drumurile neterminate, aia care construiesc fara autorizatii (in timp ce altii platesc un sac de bani pentru un cacat de reclama pe perete), ala care ma lasa fara apa pentru ca e atat de prost incat nu deosebeste o conducta de benzina de una de apa etc... Si sa-l bage direct la puscarie pe imbecilul care continua sa rupa cosurile de gunoi de pe Ferdinand imediat ce sunt reparate! Deci eu cred ca ala care le tot rupe are ceva cu Mazare pentru ca pe cosuri scrie Primaria Constanta! Mai tampitule daca vrei sa rupi ceva du-te la primarie si rupe-te cu Mazare! Nici mie nu-mi place Mazare, dar asta nu inseamna ca ma apuc sa rup cosurile de gunoi de pe strada, sa arunc in aer autobuzele Maz, sa dau foc la parcurile alea de joaca pentru copii sau sa-i impusc pe pensionari prin Caminele alea facute cu Sprijinul Primariei Constanta, Radu Mazare... Ok? Si daca te duci sa te rupi cu Mazare sa-mi spui si mie... nu ca ma intereseaza, dar ca sa aflu' cine esti sa te rup si eu pentru ca ai rupt cosurile... boule...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!