.

25 mai 2011

Capsunarul si orezul Scotti

Sa munceasca ei si noi sa luam banu'
Ce vrei sa te faci? Muncitor sau patron? La intrebarea asta 5 din 10 o sa-ti raspunda ca nici una dintre astea doua! 5 din 10 prefera sa o frece la rece fara sa-si bata capul. Cand eram mic credeam ca cand o sa fiu mare o sa vina postasul si o sa-mi aduca bani acasa asa cum vedeam io pe tataia meu ca facea! In realitate tataia primea pensia si nu e ca Posta Romana nu avea ce face cu banu' si il dadea aiurea la oameni.
Dar se pare ca visul meu sta pe cale sa devina realitate! Am citit eu pe Money.ro ca italienii de la Riso Scotti au venit in Romania acum vreo nu stiu cati ani si au vrut sa faca orez. Adica ei nu au vrut sa munceasca ei, dar sa produca romanii si ei sa-l vanda pe unde apuca. Normal ca nimeni nu a vrut sa se bage la munca asa ca au cumparat ei toata Lunca Dunarii si s-au apucat de treaba. Romanii nu au avut chef si bine au facut! Asa italienii au venit cu banu', muncesc ei, au cumparat si terenurile ca sa nu-si mai faca nimeni stress si alte boli din astea naspa pentru ficat si tot ei se ocupa cu vanzarea si alte chestii din astea cu TVA si fara TVA. Ce bine! Noi le luam taxe si cu banii le platim la taranii care stau pe acolo ajutoare sociale pentru chiorii care vad sau pentru ologii care merg. Foarte tare! Evident ca cei cativa care muncesc la italieni o fac pentru 200 de euro pe luna, bani care ajung pentru berea zilnica.
Cam asta e. Am mai citit si o chestie care zice ca ministru' muncii a zis ca daca nu se fac locuri de munca se duce in cap sistemul de pensii din Romania. Sa se duca... ce legatura are pensia cu munca la urma urmei? Cand eram eu mic si ii venea pensia lu' tataia el nici macar nu mergea la munca... Asa ca jos sau sus Guvernu' ca oricum nu ne intereseaza!
P.S.: Pentru cei care o ard aiurea cu investitorii straini care o sa vina si o sa faca si o sa dreaga ii anunt ca aia nu vin sa-ti dea nimic! Vin sa ia si sa se duca la ei acasa ca au si ei pensionarii lor! Si pe asta am citit-o eu undeva...nu mai stiu unde...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!