.

21 mai 2011

Capsunarul la Targ

N-ai carte ai toale!
Bah, eu tot trec pe langa pavilionu' ala mare de la intrare in Mamaia unde fac astia tot felul de targuri. Bah si tot timpul e full p'acolo de masini, trece lumea strada fara sa sa uite , politie, balamuc... Trebuie sa mergi incet, sa ai grija sa nu lovesti pe careva, intra masinile cu spatele, ies cu fata... debandada! Eu nu am intrat niciodata pana ieri p'acolo ca nu am avut treaba. Ieri a trebuit sa merg desi tot nu aveam treaba. Am fost pentru nevasta-mea care e mai mica ca mine! Cand mi-a zis ca trebuie sa mergem la Pavilion m-am inervat imediat! Ma gandeam la ce balamuc e p'acolo cand e cu mancare , cu toale, cu haini de blana, bautara traditionala etc. In sfarsit, a trebuit sa merg... e nevasta-mea si o cunosc...prefer sa ma bat cu lumea la coada decat sa ma bat cu nevasta-mea! 
Zic hai fata sa mergem... Mergem noi asa, mergem... cand ajungem p'acolo pustiu! Bah zic ce dreacu se intampla? A venit apocalipsa mai devreme? Gata? Am scapat doar noi?. Mai mergem noi asa si ajungem ieczact in fata! Bah mi-a venit s-o pup pe nevasta-mea si chiar am pupat-o de cateva ori! Ce misto! Nu era coada frate de nici un fel! Nu era decat un grup de copii care tocmai plecau si ei! Suuupeeeer! Ce bine imi pare mie cand nu e coada. La inceput nu am inteles de ce era asa liniste, dar cand am aruncat un ochi pe banner am inteles. Nu era cu toale, nu era cu haleala si nu era nici cu bautura traditionala! Era TARGUL OFERTELOR EDUCATIONALE - Educatie pentru toti, toti pentru educatie!!!
P.S.: Inainte sa va bag niste poze trebuie sa recunosc ca am ajuns acolo la 5 minute dupa ora 6 si cineva ne-a zis ca practic era inchis.... dupa parerea mea si teoretic puteau sa-l inchida, dar vorba aia, fiecare le stie p'ale lui... Ah si inca ceva! Repet, eu nu am vrut sa merg acolo asa ca sa nu va certati cu mine, sa ma dati in judecata si sa-mi cereti cine stie ce daune...




Mama daca era niste frigarui p'aicea cum era ha? Cum era?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!