.

7 ian. 2014

Voi credeți?

În viața după moarte?!

Eu vă spun sincer că nu și mă bucur că nu există așa ceva. Vă recomand să nu credeți în prostia asta, probabil cea mai mare prostie din istoria prostiilor. Nu, nu poate să existe o altă viață după moarte, ajunge! Nu, nici nu vreau să mă gândesc să mă nasc iar cu Ceaușescu, cu Iliescu, cu toți cretinii care se calcă pe cap la vot, la dopuri, la tigăi, nu mai vreau, n-aș mai putea, m-aș împușca în gât, pe bune!

Adică cum ar fi să mor eu la câți ani mor eu și să renasc iar cu Ceaușescu la putere! Că și ăla renaște, nu?! Logic! Renasc toți! Ăla a murit de 25 de ani, a terminat ucenicia la cizmărie și acum își începe cariera politică! Până crăp eu sigur ajunge iar cel mai iubit și cel mai stimat! Mă renasc, doi-trei ani de ok (cum a fost și în 75) și după aia gata, începe ăla să facă canale, să facă poporului casă, să facă economie etc.

Bine, zic și eu, oricum nu cred, nu există nimic după moarte. Adică mori și gata, nu se mai întâmplă nimic. Adică cel puțin așa sper! Mai exact așa îmi doresc! Nu, nu se poate să existe, nu se poate iar Ponta, iar Căcărău, iar Băsescu, iar toți ăștia, chiar nu se poate așa ceva, nu vreau să cred, nu pot să cred! Vă rog eu frumos să nu existe!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!