.

1 ian. 2014

Da, am făcut-o și pe asta

Revelion pe Facebook!

Așa e, din motive deja cunoscute (am născut, asta e) am făcut Revelionul pe Facebook. Am crezut că o să fiu singur, dar nu, chiar și ăia care au făcut Revelionul prin cluburi, prin restaurante, pe la neamuri, peste hotare tot pe Facebook l-au făcut! Băh, păi dacă știam eu ce ieftin e nu făceam toate Revelioanele stând pe Facebook acasă, în pulii mei?!

Am stat până la 6 dimineața și nimic, nu m-a abandonat unul! I-am întrebat, am făcut cercetări, să nu credeți că am stat degeaba:
- Băh, tu unde ești?
- La club!
- Păi ce cauți pe Facebook?
- Păi toată lumea e pe telefoane, trimite mesaje, lamulțianuri...
- Aha, păi a trecut de 12 noaptea, e 3!
- Păi nu știu...
- Am înțeles.

Voi ați înțeles? Nu contează unde ești, oricum stai pe Facebook! Ok, singura problemă e că acasă n-am avut cu cine să beau. Fii-miu are o săptămână și bea doar lapte, nevastă-mea a băut bere fără alcool deci nu se pune, iar pisica ar fi băut cu mine dacă nu erau ăia cu bubuiturile lor care au speriat-o de moarte (s-a pișat și s-a căcat pe ea, săraca). 

Cu toate astea a fost un Revelion reușit, până dimineață la 6 aveam Windows-ul și toate programele instalate, așa că acum (am dormit și eu, așa se doarme după Revelion) vă pot spune toate astea. V-am plictisit? Mda, e posibil, având în vedere că ați stat toată noaptea pe Facebook e posibil să vă fi spus deja toate astea, chiar de vreo 3-4 ori... (scuze)



2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!