.

20 ian. 2014

I-ați pupat în cur degeaba

Tot o să rămâneți fără apă, papagalilor!

Nu există mass mediar din ăsta prin Constanța care să nu fii pupat în cur RAJA Constanța și tot ceea ce reprezintă. Că ce fonduri europene au accesat ei, că ce elicopter și-au tras, că ce fanfară și ce concerte în față la Casa de Cultură, ce bine a făcut holdingarul Stroe să-și bage pulile în activitatea privată și să treacă director la stat, ce fericire mare etc. Da, exact, despre RAJA Constanța este vorba, ăia cu canalizarea înfundată chiar lângă sediul de pe Mamaia și ăia cu care mă cert eu de fiecare dată când se umple Sucevei de căcat și pișat.

Eh, am o veste proastă pentru pupacii din presa constănțeană. V-ați bucurat voi la doi lei și cincizeci de bani publicitate de la RAJA, dar acum e momentul să rămâneți fără apă, fraierilor:))) Exact, RAJA a publicat lista cu asociațiile care urmează să fie lăsate fără apă pentru neplată! Ha, ha, ha, nu vă mai bucurați pentru ăia doi lei câștigați pentru publicarea anunțului de căcat, citiți lista, s-ar putea să fiți și voi acolo și doar ce-am sunat la RAJA unde mi s-a spus că nu există nici un fel de soluție:))))

Exact, RAJA aia modernă, RAJA aia europeană, RAJA aia ultra-super-mega-fantastică nu are nici un fel de soluție pentru voi, pupacilor! Am sunat și discuția a fost cam așa:
- Bună ziua bla bla bla
- Bună ziua, bla bla bla
- Am citit pe site că ne tăiați apa la Asociație!
- Da!
- Ok, vreau și eu contract din ăla individual!
- Păi mergeți la Asociație să facă ei, contractele nu se fac decât cu Asociația!
- Păi Asociația nu plătește, eu ce să vorbesc cu Asociația?

- Păi să le propuneți să facă contract individual. Trebuie să semneze toată lumea că e de acord și...
- Doamnă, eu vreau individual adică individual, cu mine însuți, nu cu Asociația însumi!

- Nu se poate, așa au fost făcute contractele și așa a rămas...
- Și dacă tăiați apa eu ce fac?
- Păi trebuie să plătească toți!
- Păi de acord, dar ăia nu plătesc! Eu am apometre, nu se poate face ca la ENEL, să declar ce consum și să plătesc direct la voi?
- Ah, păi apometrele alea nu sunt recunoscute de noi, dumneavoastră le puteți instala și dezinstala când doriți, de unde să știm noi...
- Păi veniți voi și puneți apometre de care vreți voi!
- Păi nu, nu... Nu, nu se pun, contractele individuale se fac cu Asociația.
- Păi am înțeles asta, deci nu se poate face nimic!
- Nu!
- Mulțumesc!
- Mulțumim și noi...

Ok, pupacilor, v-ați prins acum? Nu se poate face nimic, l-ați pupat în cur pe Stroe de pomană, dacă sunteți pe listă cu Asociația o să rămâneți fără apă și n-o să aveți cu ce vă spăla la gură după fiecare pupăciune! O să rămâneți cu caca la bot, aia e, ne pare rău, dar nu se poate face nimic. Ah, vedeți să nu uitați să mergeți la concert, cu siguranță cântă căcatul ăla de fanfară pe undeva!

4 comentarii:

  1. Eeh şi tu acu! Mai sunt izvoare şi unul e chiar aproape de tine!
    Cum adică, eu vin din Bucureşti şi le ştiu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, corect, există și apă la PET, așa e... nu m-am gândit

      Ștergere
    2. Așa, da! Și dacă dai câteva găurele în dop, cu un cui încins, poți face și duș.

      Ștergere
    3. super! așa am să fac, oricum altă soluție se pare că nu există

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!