14 ian. 2014

Să mă cac

Pe Justiția curului
Pe scurt: mi-au spart geamul la mașină acum un an și mi-au furat geanta cu toate actele (de la firmă plus nu se mai știe câte altele). Acte plus geam vreo câteva sute bune de lei. Mi s-a spus că sunt fraier, că nu se lasă în mașină așa ceva, că sunt bătut în cap etc, dar nu m-am supărat pentru că așa se vorbește între prieteni. Ok, până și polițistul a râs puțin de mine când i-am spus, dar nici pe el nu m-am supărat pentru că m-a dus și m-a adus de la Poliție cu mașina lui. Am dat declarație și am așteptat. Azi a venit răspunsul, l-am găsit în cutie, e ăla de mai sus. 

Nu mai pierdem timpul, trageți singuri concluziile. Eu vreau doar să-i rog pe ăia care tot o trag cu Justiția în sus și cu Justiția în jos să mai termine în pulii mei, să mai termine pentru că altfel o să le aduc o "atingere minimă a valorilor sociale ocrotite de lege": o să-i scuip între ochi!