.

30 ian. 2014

Nu mă pricep...

... nici la Cătălin Predoiu

Eu am plecat din PDL pentru că nu mă pricepeam. Am stat acolo puțin și mi-am dat seama că nu mă pricep la PDL, asta e. Ok, recunosc, nici măcar n-am plecat, pur și simplu nu m-am mai dus pe acolo pentru că mi-am dat seama că mă duceam degeaba, nu pricepeam nimic. Într-o zi m-a sunat o tipă și m-a întrebat dacă mai vreau să fiu pedelist. I-am spus că nu cred, nu mă pricep... Ea mi-a spus că ok și a fost ultima dată când am mai auzit pe cineva de la PDL. Până aseară, când l-am auzit pe Predoiu.

Am stat eu așa, l-am ascultat și mi-am dat seama imediat, dar imediat că nu mă pricep nici la Predoiu. Nu mai puteam de draci, adică toți se pricep mai puțin eu, ce dreacu am de sunt atât de prost, ce mi-e atât de greu să mă pricep și eu la ceva din PDL-ul ăsta, de ce nu-mi intră nimic în cap. M-am dus imediat pe Facebook și am zis să intru pe pagina lui Predoiu să găsesc pe cineva care să-mi explice, să fac o meditație, o ceva, orice!

Am trecut peste chemarea la mitingul pentru apărarea statului de drept pentru că la vreo trei comentarii mai jos a zis cineva că e târziu. "Cam tarziu stimate domn,mult prea tirziu, statul de drept este de mult in suferinta !". Ok, e scris ca curul, dar omul pare să aibă dreptate. Deja încep să pricep ceva din Predoiu, din PDL încă nu, dar din Predoiu da. Zice Predoiu așa: "Astazi, incepand cu ora 20:25 voi fi prezent la emisiunea "Nasul", de la Nasul Tv, iar de la 21:30 la B1 Tv, la emisiunea "Sub semnul intrebarii", moderata de Robert Turcescu" la care cineva care pare că se pricepe îi răspunde: "TE ASTEPTAM ---dar cu ceva fapte ---codurile care intra in vigoare nu par corecte". Femeia a luat și 3 like-uri, eu zic că se pricepe! Ce face Predoiu la faza asta?! Se duce la Turcescu și spune că virgulă codurile sunt corecte! Să-mi trag una, când să încep și eu să pricep ceva iar nu mai pricep nimic...

Voi ați priceput ceva? Lămuriți-mă și pe mine că eu am încercat să pricep ceva, dar degeaba. M-am mai uitat eu pe pagina aia a lui... Nimic! Îl întreabă pe Ponta dacă are suflet (normal că are, altfel era mort!), că trebuie să demisioneze Chiuariu și că el candidează la președinție pentru că așa crede. Nț, nimic, pe cuvânt, vă rog să mă credeți că tot nu pricep. Nu, e clar, nu le am, dacă nu le am nu le am și cu asta basta, pulii mei. Hai, mersi, pa...

P.S.: Astăzi îi spunea cineva lui Papahagi (tot pe Facebook) că dacă are impresia că mai câștigă cineva alegeri în România cu vrăjeli de genul Ponta e prost, votați-mă pe mine că sunt deștept se înșală! Omul cerea ceva concret, un program clar și nu glumițe la adresa lui Blaga și Ponta. Băh, nici la PMP nu mă pricep, dar tare mi-e că ăla care a zis chestia asta se pricepe și să vedeți voi că are dreptate. Ptiu, ce rău îmi pare că nu mă pricep și eu la partidele astea, băga-mi-aș picioarele...



0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!